What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Ogkush és sour diesel, jack herer auto.

Ogkus

New member
Sziasztok. Első próbákozásom szántóföldi csatornába tervezem. Majus 1.jén kezdtem csiraztatni szerintetek nem vagyok még elkésve?4db og kush és 3db sour diesel. Jelenleg kb 8cm esek de még nem hoztak új leveleket.közeg az marhatrágyás kekkila virágföld a cserepekbe később csatornába lesz ki ültetve. Az auto magokat ma kezdem el csíráztatni. Azok is kis cserépbe lesznek előnevelve majd szabadföldbe kiültetve.

Tanácsokat elfogadok kezdő vagyok, köszönöm.:tiphat:
 
F

FxMaster

Az OG-t sajnos kénytelen leszel felszívódó gombaölővel kezelni ha beindul a flo, mert biztos penészedni fog.
 
K

kukta

Nem vagy még elkésve. Hogy érted hogy nem hoztak új levelet csak sziklevelük van? Vagy kevés a fény és megnyúltak. Egy kis tőzeggel vagy perlittel esetleg kókuszrosttal fel kéne lazítanod a közeget,mert abban látatlanban is biztos vagyok hogy a virágföld és a marhatrágya keverék túl tömör.
 

Ogkus

New member
Igen kb 10naposak földből való kibújástól de eddig nem is érte őket egész nap a fény, megnyúltak de még nem vészesen, igen lehet hogy túl tömör a közeg, ezt hogy javítsam ki? Nagyobb cserépbe tegyem át és közbe erről morzsoljam le a mostani trágyás cuccot?
 

Ogkus

New member
Az ilyen csatornás helyről mi a vélemény? Azért tetszik mert ott tevekenyledve kisebb az eséye hogy valaki meglát.víz nem áll az allján de a föld elég anyagos.
 
K

kukta

Most néztemhogy ez a kekkila tulajdonképpen fehér tőzeg ami marhatrágyával keverve jó is lesz, szóval azzal nincs gond.
Napfény azért érje őket mert amúgy csak nyúlnak, és lassan hozzák a levelet.