What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

elite clone au quebec

overbudjet

Active member
Veteran
Une herijuana qui tourne facilement black/purplish sous des temperatures basses!

View Image

View Image

Le smoke .. ses plutot kushy, on est en harmonie et toute est cool!

Au gout .. Dure a décrire ^^

J'ai toujours été intrigué par le nom de cet génétique herijuana
j'ai aussi lu quelque smoke report qui était tres favorable :)
pour des problemes comme les miens!Ou peut-on trouvé cet géné.?Seulement clone ou seed.:thank you:
 

misterD

misterD farmhouse
Veteran
Hey, merci buddy!

Au quebec, seulement en clone! Et sous forme de seeds, sur les 3 distributeur que je connais, 2 sont out of stock.

Mais regarde du coté de meduser (si je peut dire sa ici)
 
De ce que j'ai entendu Jean-Guy est un Phenotype de Skunk #1 x White Widow. De l'excellente herbe!

Red Rooster, Pink Hawaiian et Sugar Bear c'est a essayer
 

misterD

misterD farmhouse
Veteran
Salut,

Non la jean guy est un phénotype de white widow selectionné par un boris (d'un stock de greenhouse) a l'époque ou il ne fesait pas que du féminisé! (mais pas sur a 100%) pour ghs
 
Salut,

Non la jean guy est un phénotype de white widow selectionné par un boris (d'un stock de greenhouse) a l'époque ou il ne fesait pas que du féminisé! (mais pas sur a 100%) pour ghs

On ma vraiment dit que Jean-Guy c'est Skunk #1 X White Widow et le buzz est different que du white widow. Plus leger

red rooster : montreal jack x m39
Quebec Gold : freezland x m39

Le m39 et le freezeland c'est populaire parce que c'est pas chere et plus dispendu parce que c'est pousser commercialement. Mais vraiment, c'est pas des genetiques qui gagnet beaucoup d'interer parce qu'il y a vraiment vraiment mieux
 

misterD

misterD farmhouse
Veteran
On ma vraiment dit que Jean-Guy c'est Skunk #1 X White Widow et le buzz est different que du white widow. Plus leger

Non non,. Je connais des gens personnellement qui connaisse boris!

Et ses rien d'autre que une white widow !!!

Bien sur qu'il y'a enormément de bon cut .. Mais justement, s'il tourne si peut. C'est pour être bien sur quel ne finisse pas entre les mains de commercieaux ^^
 

dan_1

Member
Jai le OG Chem4, WhiteFire, FireAlienUrkle, White Strawberry, Kosher Kush, Stacked Kush, Tangerine Dream, Purple Kush, Purps x Purple Kush, LA Confidential Cheese.. Etc... Clone Et Seeds.
 

saluki

Active member
ICMag Donor
Yea take it from me i spoke to the manager of the Montreal Compassion Center and Jean-Guy is a feminized Dutch passion White widow phenotype. Enjoy.
 

misterD

misterD farmhouse
Veteran
Oui,............. Enfin j'ai remis la main sur la Real deal "Jean Guy" apres 2 sans elle!

Photo des qu'elle auras pris du mieux! :D
 

Ras Mason

Active member
Veteran
hahaha, le manager du montreal compassion centre....lol.

Oui, pour mettre fin aux rumeurs, jean-guy c est du dutch passion white widow FEMINIZED.....
pas plus compliqué que ca.
et so vrai nom c est Jean-guy Leblanc...(hint hint).
cheers.
 

Ras Mason

Active member
Veteran
Oui,............. Enfin j'ai remis la main sur la Real deal "Jean Guy" apres 2 sans elle!

Photo des qu'elle auras pris du mieux! :D

équippe toi d un microscope usb ou d une bonne caméra pour faire des blow-ups sur ton ecran....Je suis pret a parier un paquet de magic bud que tu vas trouver des Hemp russet mites... La pluspart des gens qui m ont montrer leur jean guy déformée en avaient...
RM
 

saluki

Active member
ICMag Donor
haha Ras Mason, I spoke to Ben at club compassion a while ago and that's where I got the info I posted which is the same as yours.

This strain is one of the best exotics I smoked in quebec. Very tasty and good potency.

Apparently he says its all thanks to a dude called Hugues, who shared this amazin find with everyone instead of just greedily hoard it to himself. Many people in the city of Montreal and province of Quebec owe these guys for their enjoyment. If only more people paid it forward like these fine fellas.
 

Ras Mason

Active member
Veteran
Yes ! the first to come with some real talk. lol!
Ben is a old friend of mine and i stand behind whatever he says for sure. We have had our differences in the past but they where tainted by an evi man in the medical community...
one.
 

Ras Mason

Active member
Veteran
But seriously, Ben and i had some way better plants than jean-guy....surely someone gave you better to smoke while you where here....
 
Top