What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Jeg har et luxus problem..

Slowmo

Member
Hej Forum... jeg var her engang for længe siden... life and stuff...

Jeg har et luxus problem... sidste år fik jeg et frø fra en bod på ca.. det blev plantet og jeg opdagede autoes, hun gav 4 frø.

I år blev de 4 frø plantet den 1. Maj, alle 4 frø havde stadig auto-gen... 3 males 1 female... den mest branching og hurtigeste male overlevede til at bestøve den ene hun da hun startede flowering...

dette er resultatet so far :

Hun bliver bedre og bedre ... Her har vi noget haze indflydelse på den gode måde.



og jeg kan ikke lade være med at tænke:

Hun lader ikke til at være færdig anytime soon
hun kommer til at at gå 2-3 uger mere

Her er hun plantet i et 9 liters potte.

Hun startede blomst omkring sankt hans og har leveret ca 30 fuldfede frø so far.

Tænk hvis hun havde været plantet i et velgødet sydvent bed..

Røgen er afprøvet på en med MS, med gode resultater. virker som et godt CBD/THC mix

Bottom Line.... jeg tror måske jeg har en rigtig god sativa der måske vil virke godt udendørs i dk.

Deler med glæde bønner ud.:peacock:

Problemet er : Hun er ikke god på en balkon/og andre listige steder.


Greetings Slowmo


P.s. Efter 3 males plantede jeg lidt den første juni

 
Last edited:

Slowmo

Member
Her er en top i solen... og overblik vil prøve at få et blitz billed i aften..

p.s.

Klippede den første pige på altan ..



Happy Toking
Slowmo
 

Slowmo

Member
tonight i got the photo i wanted, damn phone cameras has come a long way..

this is an auto .... going going ... 6 weeks gone 2 to go

:peacock:


2 uger mere ... GUF GUF


Altanen er begyndt at lugte godt :=)


Cheers Slow
 
Last edited:

TDK

Active member
Veteran
HazeDoom tænker man de bliver aldrig ferdig, men det kan også værre en holysmoke..

Jeg havde selv A5Haze her, det var som o m man var på speed, bare bedre, fordi du tar ikke sådan shit som speed!!
 

Latest posts

Latest posts

Top