What's new
  • Please note members who been with us for more than 10 years have been upgraded to "Veteran" status and will receive exclusive benefits. If you wish to find out more about this or support IcMag and get same benefits, check this thread here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Lalatorium 2010 (still with a HFH corner)

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Awe inspiring lala...... you just roll on those juicy crosses bro!!


good karma

icetoker
 

letmeout

Member
Very nice my friend ,i forgot all about the anystesia seeds i send.That pu c bg looks nice along with all the others.I can't wait to try all these crosses.Later bro.
Blazed.
 

Ludo

Member
:party:la la laaa la la la laaa laaa laaa laaaaaaa la la la laaaaa la la lalalalaaa la la .....kan i høre melodien....??????:headbange det er Lala der har gang i en ren weed-symfoni:ying:...Go karma Lala.....en masse af den slags din vej!!!!!!!!!!!!!:ying:
 

Xhashish

Active member
Veteran
Ser virkelig super super dejligt ud lalandia, thumps up, især den SSH puha lige så mundvandet løber, lemon thai og HP ser nu heller ikke heeeelt værst ud :D
glæder mig til at se meget mere fra din dejlige have (=
ang. de 12 liters spande, ville du ikke kunne få en del mere afkast ved at plante i 20 liter, eller endda 45 liter? for jeg syntes virkelig der var meget forskel sidste år fra 12 til 20 og fra 20 til 45 ....

håber du har en god weekend (=
 
L

lalandia

Jo det ville jeg nok, men auto'erne beholder jeg i 12l. De andre ryger i jorden meget snart. Jeg har lige pottet NL x DC om i 12l spande også. De får lige 3 uger mere ude, og bliver så afluset og smidt i teltet på 12/12 sammen med 3 Happy brother og 2 The White....Og denne gang skal der laves sensimilla sq....No seeds....Nahh måske et par stykker....vi får se.

Grow in peace
 

Xhashish

Active member
Veteran
Lyder interessant, glæder mig til at se dem i jorden (= er auto'erne gået i blomst?
mangler også selv en 30 stykker der skal i jorden, men det er lige med at få tiden til det.. hehehehe sensimilla - kan du nu også lade være og duste lidt? :p
 
L

lalandia

Jeg har lr2 og blueryder og weird x i blomst nu.

Weird X..SSSDH x (UK08 x LR#2) x (Oasis x LR) x LR

Og ja jeg kan sq nok ik lade vær' med at støve en lille smule
 
L

lalandia

oh venter på ak47 og blueryder x bubblechung skal begynde at blomstre om en uges tid vil jeg tro

peace
 
L

lalandia

A lil weiw of my od garden...in a couple of days more plants will shine on this spot..

IMG_4017.jpg

IMG_4018.jpg

IMG_4008.jpg

IMG_4009.jpg

IMG_4010.jpg

IMG_4011.jpg

IMG_4012.jpg

IMG_4013.jpg

IMG_4014.jpg

IMG_4015.jpg

IMG_4016.jpg


Lots of sativas even tho' im a indica lover

Grow in peace
 

paulo73

Convicted for turning dreams into reality
Veteran
Hi there Lalandia!

Hi there Lalandia!

Hi there Lalandia!:wave:
I hope all is good with you.
Your plants looks gorgeous but that´s old news by now:artist:
Just sharing some pics of my Lalandia Mix with you
1# Lalandia Mix
picture.php


Am i dreaming of pistills or are they realy there?!:blowbubbles:
picture.php


2#Lalandia Mix
picture.php



Peace and Light:ying:
 

Latest posts

Latest posts

Top