What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Lalandia ude og lidt inde 09

L

lalandia

Jeg er lidt sent på den i år, men bedre sent end aldrig. Så jeg starter en lille tråd om mit udegrow 09, og som det rodehoved jeg nu er sniger der sig også lidt indesjov ind her. Men dem der kender mig fra andre fora ved at sådan er det bare....Nå men ude i år bliver om alt går vel sådan ca. noget i denne stil:

Erdpurt x (Leb27 x PTK) x B3N7....
Erdpurt x (Leb27 x PTK) x Erdpurt x (eroc x DP)..(Ulduz)
Danish Gold
UK08 x B3N7....
Mendocino Madness x Passion#1
Royal Dane x WW
Cheese/DP x B3N7....
Pur T x B3N7....
Danish Passion
Eroc/DP x DC
ARNE
Bangi Haze x Pur T

Derudover har jeg lidt revegge projekter kørende med UK08 x B3N7, 2 Pounder, og Eroc/DP x DC.

Her lidt pix fra opstart:

053.jpg


055.jpg


056.jpg


Peace all
 
L

lalandia

Smider lige lidt billeder af hvad der er i skabet idag...Mest PP da det var meningen at der skulle laves frø på dem. Men ud af 20+ frø spirede kun 6. En dødede efter et par dage, en anden startede op som han, men valgte et delvis kønsskifte. Så tre af de sidste er blevet dusted af ER/DP x DC. Den sidste er en dejlig sativa pheno som får lov at leve livet i cølibat.

Ud over PP er der startet lidt sativa op som krydsningsprojekt. Meningen er at krydse mine to "egne" sativa'er (UK08 og Lolli Sat Dom) med Mama Thai, og så krydse de to med hinanden..Men nok om det nu...

031.jpg

059.jpg

060.jpg

061.jpg

062.jpg

062-1.jpg

063.jpg

066.jpg

067.jpg

068.jpg

069.jpg

069-1.jpg

069-2.jpg

070.jpg

070-1.jpg

071.jpg

071-1.jpg



Peace all
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Det ser godt ud lalandia :woohoo:
Og ja, du ved at vi vil se masser af dine fede billeder :smile::smile::smile:


P :smoke:
 

dyr

Member
ICMag Donor
Høj kvalitet som altid Lolli, jeg glæder mig til det videre forløb, hyg dig :wave:
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
wow hvor er det bare skønt at du gider at lave en udetråd her broder! alt ser lækkert ud, lidt ærgeligt med de purple peace problemer, men sådan er sagerne jo også engang i mellem.

rd x ww ser syg ud og det gør de andre sq også, fedt med alt det reveg!

jeg var så heldig at julemanden kom tideligt forbi med en dyrebar gave. den indeholdt sørme lidt buds og uk08 hash mm, nam nam nam

SHARING IS CARING!

royal dane x white widow og c99\dc x b3n7erdpurt\royal dane
picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php
 
L

lalandia

Altid rart med tidlig jul...Har sået 2 stk S.I.C idag så kan du jo lure med her...
 
N

nizzle

ser fornuftigt ud, startede også selv lidt sent ude, mine er ligelangt henne i veg som dine... men de skal nok nå at blive nogen store damer ;)
 
L

lalandia

Am i weird. is it the sun. I dont know, but i see tits everywhere

xl039-1-1.jpg


peace all
 
L

lalandia

Just a little from my garden to day. I've repotted yesterday an i can se them growing allredy. Check the lil puppy, i think its saying..Ohh man, i'm done...

z001.jpg

z002.jpg

z009.jpg

z010.jpg

z013.jpg

z014.jpg

z015.jpg

z017.jpg


peace all
 

blackone

Active member
Veteran
Promising grow Lalandia:)
I wonder how much difference there is in harvest time between us in the southern parts of Denmark and people growing in Northern Jutland...
 
L

lalandia

Here's a lil bit of pics from tonight...I'll write more about strains and sexes later, when they starts to show sex.

z034.jpg


z032.jpg


z031.jpg


z029.jpg


z028-1.jpg


z027-1.jpg


z026-1.jpg


z025-1.jpg


z024-2.jpg


z023-2.jpg


I was a lil late to start this year but i think they will come anyway

peace all
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Man kan kun sige du er en flittig mand Lolli og det ser knagme godt ud måske man skulle spire et par frø af denne Purple Peace.Tak for kigget

Hyggegro
 

Latest posts

Latest posts

Top