What's new
  • Please note members who been with us for more than 10 years have been upgraded to "Veteran" status and will receive exclusive benefits. If you wish to find out more about this or support IcMag and get same benefits, check this thread here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Cannabis i det fria :-)

eyyo

Member
Jag lessnade på allt mögel och att inte riktigt vart några buds utan bara massa fluff......Tog nästan ett dygn att klippa upp de 250g de till slut vart......Ingen höjdarkvalite heller.........Har mera bilder som jag tänkte lägga upp sen men har tyvärr ingen data hemma
Har iallafall redan dragit igång nya projekt också!!


Hur gick det tillslut?

(Är det ingen här som provat några kanadensiska utomhussorter?)
 

Koi

Member
Grattis. Hoppas du fortsätter att odla utomhus.

Hur gick det tillslut?

(Är det ingen här som provat några kanadensiska utomhussorter?)
Jag har odlat Guerilla Gold x Danish Passion F3. Ifrån Hybrids from Hell. Väldigt positiv till den.
 

keat

Member
Jag lessnade på allt mögel och att inte riktigt vart några buds utan bara massa fluff......Tog nästan ett dygn att klippa upp de 250g de till slut vart......Ingen höjdarkvalite heller.........Har mera bilder som jag tänkte lägga upp sen men har tyvärr ingen data hemma
Har iallafall redan dragit igång nya projekt också!!



Typhoons är ju ganska mediokra, men vi ska väl vara glada för allt vi kan odla i det här landet.
Autoblommare är ju ett bra alternativ men man vet ju aldrig när man får se solen eller hur det blir med regn.
En annan bor ju nere i en dal så här är det ingen mening med att odla utomhus, första snön kom i slutet på augusti här. Det var ju ingenting att tala om, men snö i augusti är för mig bisarrt och då är jag endå inte bosatt i norra delen utan mitten/södra.
 
Top