What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

blue cheese 600&400w

gunslinger

Member
itsellä tuommoinen can fan merkkinen ja 800 kuutionen - aika hiljainen tuo ufo ja siksi päädyin tuohon äänivaimennettuun putkeen mutta laitoin sit aktiivihiilen pahvilaatikon sisään ja vaahtomuovii reunoille ja pahvilatikosta pari putkee teltan katonrajaan. on niin painava tuo 800 kuution aktiivihiili että muuten vetää teltan putket käyräksi.

kivan näkönen puska, minkä siemenlafkan tuotos tuo blue cheese on? onko sulla jatkuva ylipaine kun näyttää että vedät ulkoo ilmaa sisälle? jos näin ei kai se auta hajuihin ainakaan täysin aika varma että alipaineen avulla onnistuu täysin hajuttomaksi.

lafkasta ei hajua mutta veikkaan vahvasti että barneysin. kasvu on niin nopea ja haaroittuu helvetisti ja suorastaan vaatii croppausta että lähtee käyntiin! siis mulla on seinässä tuuletus hormi aukko josta puhallan ulos eli alipaine tosiaan ja ei haise ollenkaan paitsi huoneessa mieto tuoksu =)
mulla on 365 ufo ja 500 hiili riittää tuohon huoneeseen täysin vaikka on haisevin lajike mitä on ikinä ollut! tosiaan viime prokkiksessa jo 6viikolla haisi rappu hissille asti..ja sinne on matkaa..
 

k-grower

Member
lafkasta ei hajua mutta veikkaan vahvasti että barneysin. kasvu on niin nopea ja haaroittuu helvetisti ja suorastaan vaatii croppausta että lähtee käyntiin! siis mulla on seinässä tuuletus hormi aukko josta puhallan ulos eli alipaine tosiaan ja ei haise ollenkaan paitsi huoneessa mieto tuoksu =)
mulla on 365 ufo ja 500 hiili riittää tuohon huoneeseen täysin vaikka on haisevin lajike mitä on ikinä ollut! tosiaan viime prokkiksessa jo 6viikolla haisi rappu hissille asti..ja sinne on matkaa..
jaha, sekosin hieman kun sulla on lattialla toi aktiivihiili, mulla on kans mutta se tuo ilmaa sisälle kun toinen vie ulos, jos tulee lämpöjen kanssa ongelma niin kannattaa tieten laittaa katon rajaan - ilman tuuletintahan ilma ei niinkään sekotu, lämmin nousee ylös ja lattialla oleva imu käy ensiksi korvaus ilman kimppuun.
tämän varmaan tiesitkin - kunhan sekoilen täällä.
 
Top