What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Lite gjennomtenkt post count-begrensning?

ganjalf

Member
Hvis folk nå må ha 50+ post count for å sende pm, vil ikke det føre til spamming av forumet i tillegg til pm-spamming? :chin:
 

ElAhrJi

Member
Yup....faen meg foxtailing hele veien.....

Kan nok stygt se ut som jeg må foreta meg endel revegging denne runden...tok ikke cuts av denne.....
 

ElAhrJi

Member
Føler meg såpass dristig nå at jeg går får en helt meningsløs post her nå for å få lest mine to uleste pm'er...

Nå har dem faen meg stått å blinka til meg i flere dager....endelig femti posts....


 

Rosy Cheeks

dancin' cheek to cheek
Veteran
Väldigt fin Sensi Star ElAhrJi, du har talang för både odling och foto. Jag sitter just och puffar på Sensi Star, biologiskt odlad och kurerad en månad.
 

ElAhrJi

Member
Takker Rosy....Sensi Star virker som en vinner....noen dager til samples for min del....gleder meg....

Kjøper den nye riggen om noen uker ganjalf..... :woohoo:
 

bing

Member
Detta passa jo meg SUPERT, jeg har sitti å pm'a med en kar ang no ulovligheter (les:frø) å vips så hører han ikke fra meg på en stund..

kjenner jeg blir litt irritert, men det er vel bare meg
 
Top