What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Kannabis Suomalaisessa mediassa (artikkeleita)

Siberian

Member
on on

on on

Mulla on ollu jo pari vuotta eri vaatteet pajautukseen ja kaupungille....vittu miten sairasta!!
 
C

Cannabal

Mahtaako poliisilla olla etes koulutusta tuommoiseen hajuanalysointiin ? Yleensä ne apinat ei erota puuroa vellistä...joten kohta tutkitaan varmaan niidenkin himat jotka on syöny makeeta karamellia.
 
C

Cannabal

Heitän villin veikkauksen että tämä Timo Haara joka on lehdessä itsensä ylentänyt hamppuministeriksi,
tottelee hamppufoorumilla nimimerkkejä Farmari, ghostyass, Jackass , Hobgob, ja Ukko73. Hän jopa kinaa joskus omien nimimerkkiensä kesken ihan itse koska arvelee siten hämäävänsä muita luulemaan näitä nikkejä eri henkilöiksi. Se on tämä informaatiosodan aikakausi semmoista että sodat käydään mielikuvista, ja netissä ne sitten levitetään meemit tyhmien joukkoon.
EI MEE LÄPI.


Vai pitäsikös sanoa Timo Huara, sehän on savolaene, ja sielä pitää viäntää ja kiäntää. No ei se kuitenkaan hampuusi ole siinä mielessä. Ei mee rasisti hampuusista.

Vai että tämmönen infoprojekti sitten tällä kertaa, mitä luulette, tippuuko suomen hamppukansa huaran syliin ? Vai estääkö menneisyyden natsipaskat miestä nousemasta hamppuministeriksi ? Tämmöinen on kova petaus nyt päällä siellä polliisin päädyssä, jotkut nikit ehdottavat huaraa jo suomen hamppuskenen jeesukseksisiellä :) . Aika ihastuksissaanhan nuo kakarat tuolla lastenfoorumilla tuntuis olevan ja sellaiseksihan tää hahmo on nimenomaan suunniteltu, lapsiin ja lapsenmielisiin vetoavaksi.

Ilmankos niillä olikin kiire saada tuffari bannattua pois sieltä hamppumarssin alla juuri. Taisi se tunnustuskampanja olla se joka laukaisi tapahtumat tällaiseksi sitten lopulta. Mutta aika läpinäkyvää sanoisin kaiken kaikkiaan, eipä taida suomen KRP:stä eikä suposta löytyä oikein pätevää väkeä kun pitää noin hempulaa matskua laittaa liikenteeseen.
 
C

Cannabal

Ukko 73 nimimerkki taitaa olla sattumalta(?) saman ikäinen poika kun tuo Haaran poika.
Sanon pojaksi kun on niin nuori ja silti kehtaa ukotella itteään, arveliko älykääpiö että kakarafoorumin pennuilta heruisi kunnioitusta enemmän kun ukottelet itseäsi ?

Vaihtuko ylläpito h-foorumilla muuten vähän aikaa sitten ? Menikö joku pilalle kun väki vaihtui ? Ei sekö kun paljastuitte ? Poliisius paljastui, niin hitleri ja addicci sai vissiin kenkää tai siirrettiin konttoripoliisiksi. :)

Ei tuu onnistumaan teijän temppuilut. Vasikat kertoo heti mulle mitä possut aikoo. Mullon silmät selässäkin kuten tiiätten. (Teillä on vuoto)
 
C

Cannabal

http://taunomehtala.blogit.uusisuomi.fi/2009/04/19/suomestako-poliisivaltio/

Mielenkiintoista näkemystä tässä blogikirjoittelussa ja tästä saa varmasti käsitystä mitä liikkuu poliisin ja armeijan päässä. Kokoomusta saamme kiittää ihan näistäkin hampuusivainoista. Kattokaa ny tota juhaniputkistakin, jätkä näyttää siltä ku olis nielassu kauriinpaskan vahingossa metsässä ryömiessä. Wannebe-amerikkalainen hörhö, kuten myös on tämä huaran timppa. Just noilla tyypeillä nousee muna pystyyn kun ne näkee kataisen telkkarissa. Homoja kun ovat.

Täytyisi aloittaa vallankumous ja ottaa nuo paskat hengiltä ihan tosiaan. Niinkus tosiaan tosiaan.
 
P

perakko

joo aika positiivinen juttu. tosin argumentti kuulus mennä "-kyllä minä ainakin haluan tehdä omalla ruumiillani mitä vittua minua huvittaa eikä valtiolla tule olla siihen mitään sanomista"
 
K

Kukkamaisteri

Cannabal, Poliitikot kuuluu kaikki poliitikkojen puolueeseen. Väri vaihtuu vaikka joka päivä mutta mikään ei muutu milloinkaan.
Toisaalta mikään ei ole koskaan niin huonosti tai niin hyvin kuin luulee.
 

Horselover Fat

Member
Veteran
stakes tais aiemmin arvioida suomes olevan jotain 10k kasvatusta käynnissä. SKY arvelee 20k kasvattelijaa. Tohon tuossakin uutisessa mainittuun tutkimukseen vastas kuukaudessa 1300 ihmistä... Sen perusteella vois ehkä arvailla ton 10k kasvattelijan arvion menevän metsään.. meinaan et ei kuulosta oikeelta, et kuukaudessa ois 13% kaikista suomen kasvattelijoista käyny vastaamassa sihen kyselyyn.
 

Sweet Inc.

Member
Minen oikein jaksa edes lukea näitä juttuja, kun se on aina samaa arvailua ja mielikuvien maalausta vahvoilla tarkoitusperillä. Väitellä ko. uutistoimistojen sivuilla saa mutta nekin kommentit lukee ainoastaan hampuusit. Kait mä oon liian kyyninen tähän hommaan.
Mutta oon mä nämä linkit lähes kaikki lähiaikoina lukenu:D
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Mä en ymmärrä, että mikä tuosta just nyt teki uutisoimisen arvoisen, kun noita hippien grow shoppeja on ollu jo vuosikaudet Suomessa.. Ja intöönetissä vieläkin kauemmin. Muistan vieläkin kun sai vuosia sitte postiennakolla tilattua Saksasta roinaa ja perkele että tilattiinki :smile:
Kusiset spedet vaan tommosia raportoi ja nyt kaikki haisulipäät vetää foliohattua tiukemmalle ja luulee että kytät ratsaa, kun astuu viherpeukusta ulos.. Eikä varmaan ois eka kerta.. Mut joo, edelleen sponsaan ulkomaiden kauppoja mielummin. Hinnat on parempia ja kuljetus yleensä kotiovelle, eikä mitkään hikiset gestapot ainakaan vielä oo tullu mukana :smile:
Poliisi, jos yhtään osaisi ajatella käskyjään pitemmälle, voisi tehdä jotain tuon laillistamisen eteen. Kuitenkin veikkaan, että tavakyttä tajuaa tuon kotikasvatuksen ja esim. piriluukun eron. Poliitikoilta on tässä maassa turha odottaa mitään uutta tai rakentavaa, vielä vähemmän mitään radikaalia. Vitun ostetut narsistiperkeleet.


Raimo said:
Juo hikinen kaljasi, polta hatsisi, toista kymmenesti ja kelaa, onko fyllad vai onko vajaaaaat olotilat. Ei
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Mä en ymmärrä, että mikä tuosta just nyt teki uutisoimisen arvoisen, kun noita hippien grow shoppeja on ollu jo vuosikaudet

Syy taitaa olla vuodenaika. Ei oo mitään uutisoitavaa, mutta lukijoita pitää saada. Ehkä tänä vuonna sitten on hamppu kesän aiheena, eikä tuu mitään leopardeja, tiikereitä tai kenkuruita
 

Stombe

Active member
Joo kannabiksen kasvatukseen ja poltteluun liittyviä välineitä voi ostaa suoraan liikkeistä ja netistä siemeniä.

Mutta vinkeistä voi hakea ruiskuneulapakkauksia ja klikkejä ja fimoja ja säilytyspurkkia märkä ja kuivalappua. Sekä samalla tarkistaa onko HIV tai C-hepatiitti positiivinen vai negatiivinen.

Alkoholia voi kuka vaan ostaa ja melkein mistä vaan 12 tunnin ajan vuorokaudesta, eli yks ihminen voisi vaikka 5 ihmisen tappamiseen riittävät satsit hommata kerralla, ainoana kriteerinä et on semi selvinpäin kassal ja että on rahaa.
:fsu:

Mikä huolestuttaa sinua eniten? Minkä toivot että lapsesi valitsisi... ? Valinta on minulle helppo ja itsestäänselvä miten haluaisin että asiat on / olisi minulla tai lapsellani.
 

Herbalistic

Herbal relaxation...
Veteran
Ensimmäinen kerta, kun tulee suomen mediassa viittauksia öljyn tekemisen epäonnistumisesta! Ainakaan en ihan heti pysty samankaltaista juttua muistin kätköstä kelaamaan :chin:

Toivottavasti kyseinen bho lover ei ole ketään meistä täällä ic mestoilla.. Joka tapauksessa paska juttu ja mun sympatiat lähtee Mr X:lle, joka vähintäänkin menetti kämppänsä, omaisuutensa etc.. Keep it up jos täällä olet!

Paska juttu myös meille hampuuseille, koska tässä taas yksi "syy" poliisille verrata kotikasvatusta ja oman lääkkeen valmistusta, kemikaali huumaus-aineiden kotilabroihin valtamedialle :nono:

Tehkäähän öljynne ajan kanssa & ajatuksella, sillä kun homma on tuttu, ni tulee lepsuiltua turvatoimissa itsekullakin :redface:
 

DonBong

Member
let's just hope not cannalovers, toivottavasti ne vain tykkäsi ottaa butaanit ja etsiä leukaansa läheiseltä torilta, tai vielä toivottavammin oli vuotava butaani-pullo ihan viattomasti stenkun täyttöön, hmm... mistä kipinä syttymiseen/räjähdykseen..??
 

don_veijo

Member
:fsu: aika imelää kyllä ''medialta'' nyt jokainen butun osta ja leimautuu vähintään farmeriks paskaa sanon minä mut onhan se tosi juttu et jos on kymmenen pulloo ja hyvä säkki tehtävän ni se on kipinä herkkää puuhaa sisätiloissa:noway: setit messiin ja ulos
 
Last edited:

Latest posts

Latest posts

Top