What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

AN calmag extra

hello,millai käytätte otsikossa olevaa ravinnetta?käytössä hanavesi ja canna hydro a\b,laitoin noin 2ml litra ja ec pomppas 2.06.
hydrossa kasvaa
 

Nakumasa

Member
Koita tähdätä about 0,3 - 0,4 ec nostoon ennen perusravinteita. Siihen päälle 1,5 ml/l - 2ml/l antaa ec arvoksi noin 1.2 - 1.5. Pitäis riittää useimmille lajikkeille kunhan ilmasto on kunnossa.
 

neural_rust

New member
ANnnän calmagia en ole käyttänyt, vaan Ebaysta TNC lafkan vastaavaa.. Noiden lisien kanssa saa olla aika varovainen, mullakin lukee pullon kyljessä että 2ml/ltr, mutta toi määrä nostaa mun veteni jo melkein 1,5eeceehen(0,5ml/ltr antaa mulle ihan jees 0,25).. Henk.koht. pakko käyttää kyllä kun hanavesi on 0,04, muuten ei tulis kasvatuksista mitään.. Mut joo, kuten Nakumasa tuossa sanoo, Canna olettaa että sun hana vesi ois tuon 0,4EC että niiden perusravinteet toimii.. Olikos muuten mun eka viesti tänne? 8vee kyllä tsiigaillut teidän jupinoita täällä :)
 

Nakumasa

Member
Ite tykkään tehdä noi pohjat suoloista. An ssä ja monessa muussa on liikaa typpeä ja helposti sotkee hyvän suhteen.
 

leijonanharja

New member
Olenko ymmärtänyt jotain vääärin, kun olen siinä käsityksessä, että CalMag ja Silica kannattaa antaa mieluummin lehtiruokintana. Säästää liemissä ja kasvikin saa ne tehokkaammin käyttöön.
 
K

KJB

hello,millai käytätte otsikossa olevaa ravinnetta?käytössä hanavesi ja canna hydro a\b,laitoin noin 2ml litra ja ec pomppas 2.06.
hydrossa kasvaa

Kun tarvetta ilmenee, niin 1ml/l on korjannu vajeet hyvin :)
 
Top