What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Cannabis i det fria :-)

dyr

Member
ICMag Donor
Looking good bro, damn they are early :D I guess your swedish, but what latitide are you on?
 

eyyo

Member
Hey man!
Thanks alot!

Yeah early, but i had them inside until preflowering. Then i took out 13 bitches. 12 are flowering and one are vegging.

I have one female that is soooo good looking. A hint of purple in the buds, the hole stem are purple. And the mainbud are really dense for being outside. I really want to pollinate her with something.

I think the latitude there are 59.
 

Puffster

Member
nydelige planter, virker den lilla thyphoonen til å være raskere i blomst enn den grønne phenoen? Har selv noen purple thy og er spent på når de går i blomst, jeg var sen med å starte de (1.juni sådd direkte i jorden ute) ...nå er de ca 50cm høye og jeg antar at jeg kan begynne å plukke males innen 1-2 uker.
 

eyyo

Member
Var där idag igen och tog lite kort och vattnade mera.

Sa i förra posten att där fanns en hona som var mycket finare än de andra, en som jag ville polliniera. Tyvärr visade det sig vara en hermis, FUCK vad sne man blir. Den enda plantan med mera kompakta buds och helt klart längst gången. :wallbash:

Jaja, glömde kameran, lägger in bilder senare.
 

Koi

Member
Väldigt ståtliga, jag tycker att du ska vara mer än nöjd.

Det går bra för dig. Tänk på att det bara har gått halva juli än.
Mina thyphoon blev inte särskilt lyckade alls i år. Satte ut dom på tok försent så att de redan hade hunnit börja blomma på riktigt inomhus under 18/6. De två blir inte stora alls.
Fast med 9 plantor borde jag klara mig en tid med gräs ändå.

Jag längtar tills nästa år och att få uppgradera min spot.
 

eyyo

Member
tja!

plantorna ser ju alltid lite snyggare ut när man knäpper kort på kvällen :)
Det var egentligen bara en planta som såg riktigt bra ut, med kompakta buds osv, men den fick för sig att bli ladyboy.
De andra plantorna har mycket "stretigare" buds, eller vad man skall säga.

Sen ett stort problem är väl att det inte regnat något och jag nästan inte vattnat något, tror jag hade haft mycket bättre resultat med en regndag lite då och då.

Koi hur mycket/ofta vattnar du? Antar att det inte regnat så mycket hos dig heller?

Nästa år blir det 200-250 liter jordblandning till varje planta och helt annan strain :)

Tyvärr suger min kamera verkligen. Den inhandlades för snart 9år sedan :)

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

Den här plantan ser helt klart skum ut, syns tyvärr inte lika bra på kort
picture.php

samma tror jag
picture.php

picture.php

Och efter en jävla massa prommenerande och släpande.... :)
picture.php
 

eyyo

Member
Fan vad less jag blir på den här strainen. Alla plantor som sett bra ut har blivit hermafroditer. Har nu sammanlagt 11 plantor kvar. Minns inte men tror jag köpte 150 frön?!?!



Iallafall så gjorde regnet susen. Nu får det gärna bli sol igen

picture.php

picture.php


Lite bränd topp
picture.php

picture.php

https://www.icmag.com/ic/picture.php?albumid=18591&pictureid=442154
[IMG]https://www.icmag.com/ic/picture.php?albumid=18591&pictureid=442155
picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php
 

eyyo

Member
yo!


Hur går det för er andra nordbor?`Någon som skördat någon tidig strain än?


peace!
 

dyr

Member
ICMag Donor
Looks very nice though, sorry to hear about the many hermies, but I hope you harvest them, if they are only a little hermie they can still give nice weed ;)
 

Puffster

Member
Mera hermafroditer och möglet börjar komma. fyfan :(


picture.php


picture.php

jeg har hatt en del problemer med hermies selv i år, med möglet så mener du mold sant? Jeg har alltid trodd at Thypoon var ganske resistent mot mold

lykke til med resten av avlingen din.
 

Dödsknark

Member
Looks beautiful man! Guess you've been getting those heavy HEAVY rains lately... My Thyphoons didn't mold last year and it was quite rainy. Not like this year though...

Lycka till med slutspurten.

Ha det!
 

keat

Member
Vi hade fan kraftiga problem med typhoons och mögel förra året, tror nästan hälften togs av möglet.
 
Top