What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

who is Belgian or dutch

Core

Quality Control Controller
ICMag Donor
Veteran
ja hoor Moppel....en hoe was de SSH....ohw ja ik heb je coffeshop akkefietje gelezen ...Lol ...je kwam er goed vanaf ey :D
 

Core

Quality Control Controller
ICMag Donor
Veteran
zeg je gaat toch naar 420 he...?t egen dan spreken we wel iets of he...ik heb rond die tijd wel wat gekuurde PB :yummy:
 

G.A.

Green Ambassador
Veteran
Diegenen die groeien zijn Belg. Diegenen die het verkopen zijn Hollander. lol

Respect, G.A.


 
Last edited:

Core

Quality Control Controller
ICMag Donor
Veteran
hhehehe nen slimme nederlander...is dat uwe coffeshop waar ge reclame voor maakt?
Nway nice 2 maat ya G.A. :joint:
 

G.A.

Green Ambassador
Veteran
Hi Core,

Nee Core,
Ik heb geen bezit, dus niets te verliezen..
Ik deel alleen mijn ervaring.

Greetz, G.A.
 
Last edited:

Yarkand

Active member
Hey G.A that girl in the pic is my very good funny friend from Koffie en Dromen. lol

Small world

her name starts with an I and ends in and S : )

Leuk

Doi :wave:
 

zeno

Member
hier nog een hollander .
op de hollandse forums heet ik freakje,
hier heet ik zeno ,dat is een afkorting van de naam van onze site,
groetjes en hopelijk zie ik een paar bekenden met de 420 cup.
 

D-teKX

New member
He hallo,

Ik kom uit Nederland en woon in Belgie. En Zeno, ik ben ook lid van Z & O, dus zal je daar ook nog wel zien.

Peace
 

fari

Active member
Toch belgen/nederlanders die op IC zitten, goed om te weten!! Nuja, I guess i'll just join the party... :joint: :joint:
Bless dutch guys :joint:
 

cheescake

Member
nog een nederlander in de house!!

heeft iedereem zijn plantjes al buiten staan? :p
ik heb al 2 vrouwelijke nlx'jes in de kas staan in volle grond, dat worden bomen!!
 

Core

Quality Control Controller
ICMag Donor
Veteran
heya D-teKx,fari en cheesecake....alles goed met jullie ...goed om te weten dat er nog mensen zijn die de taal spreken hier op IC

ben zelf Belg ...en doe uitsluitend indoor...tot nu toe dat is...:wink:

Groetjes :wave:
 

fari

Active member
Heb 3 LR2's buiten staan, en heb net 7 princess diesels laten ontkiemen, enkel het weer moet veranderen en alles zit goed :joint:



Bless
 

Core

Quality Control Controller
ICMag Donor
Veteran
mmmh zalig denk ik een buitenplaatje....tja het weer zit niet echt mee op't ogenblik...alhoewel ...zolang ze geen bloemen hebben gaat dat nog wel ?
 
Top