What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

"under trappen"

Trolden

Member
hey forum...

stonedweasel: tak skal du have...

jamen så stopper jeg med pk13/14 nu oldsmoker... synes også at de har taget kraftigt på på den her uge :jump:
men jeg savner lidt mere stræk, de må gerne strække sig 30-40 cm. mere hvis de vil. det ryger lige i lærebogen til jack herer næste gang!

har søgt lidt efter JH rundt på siderne, men der er ikke rigtigt nogle billeder synes jeg?!? hvis i ved hvor der er nogle billeder af den kan i så ikke lige smide et link ind???

ps. jeg har købt den her til mit luftfordeler rør http://www.cichlidecentret.biz/product.asp?product=5701
så nu skulle der være overskud til at kæle lidt for luften :jump:
og dosispumpen er blevet bestilt igen?! den kom squ aldrig...

af ting som jeg godt kunne bruge i rummet er der: http://www.somocohydro.com/702355.html
og alt der skal til for at få fuld udnøttelse af hva den kan! co2 osv. så ved i lidt om det he he det skal nok blive det vildeste hobby rum :jump:
og RO vand skal der nok også komme til med tiden

update: de får nu dimond nectar... 2.5ml per L. nogen der bruger det i blomst og har et par råd?
 
Last edited:

Trolden

Member
hey forum...

lidt billeder... synes at det køre kanon det hele :jump:
jeg har sat en rød cecil i det ene bud for at se hva der sker
SDC11648.jpg

SDC11642.jpg

SDC11641.jpg


og til sidst lidt af maffes HP som er tørt nu :)
SDC11645.jpg


update: her er et billede af pakken fra sensi
jackherer.jpg
 
Last edited:

Trolden

Member
hey forum...

jeg ved godt at det er mange billeder he he men se lige den her som også skal ind... den snurrer helt perfekt og er den ultivative løsning for mig :jump:
SDC11656.jpg
 

Trolden

Member
hey forum...

her er en lille billede serie... fra start til i søndags! de har fået lidt over en månede nu med blomst.
jeg har sat 4 jack herer frø til spirring i et glas vand mandag aften, men der er ikke sket noget ennu?! jeg håber snart at de kommer igang...

IMG_6523.jpg

set_up.jpg

002.jpg

PA010061.jpg

DSC03902.jpg

SDC11511.jpg

Fotografier-0061.jpg

SDC11670.jpg


ph controlleren er nu samlet og bliver testet, meget cool setup! super tak til oldsmoker og deus, for instruktionl manual og ide

ph 5.7 og ec 1.3 efter en slags flush for at få gødningen ud og ha renset karret og det køre okay, der bliver skrevet i lærebogen til næste gang. der skal nu igen gødes på ny he he. ellers roder jeg stadig med at trække kabler og gøre det lækkert i rummet til næste update hvor der kommer stiklingerum der ind osse :jump:

UPDATE::
SDC11760.jpg
 
Last edited:

Trolden

Member
hey blackone...
ja det bliver for fedt :-D jeg har været pisseuheldig lige inden hver høst og det er altid gået galt, så denne gang skal det være godt. jeg har heldigvis lært meget på siderne om alt muligt ang. dyrkning med tiden, så nu her hvor det endelig rigtig gælder så skal det også være godt ;-)
 
K

kenned

ja det er rigtig pænt.

ang dine frø, så kan det godt tage nogle dage, alt afhænig af hvor gamle og modne de er...
 

Trolden

Member
hey forum...

kenned: okay. jeg håber squ de kommer op, og det ikke er 4 hanner he he
stonedweasel: ja, det et almindelig armeringsjern, fandt ud af at med de masker kan du holde planterne max 7-8 cm. over nettet ved at bare lægge dem under næste maske
 

Trolden

Member
hey forum...

så er der nye billeder... der er kommet et moderplante/ stiklinge rum op og det er begyndt at køre med den ph controller :jump:
mangler stadig en masse ledningsføring men det kommer :joint:

der er også kommet en 200w cfl til som skal bruges i det nye rum til de kommene jh frø... og en 100w grøn nat pære.
ph 6,2 og ec 1.4
SDC11754.jpg

SDC11756.jpg

SDC11757.jpg

SDC11758.jpg

SDC11759.jpg

SDC11760.jpg

SDC11761.jpg

SDC11762.jpg


glæder mig helt vildt til det næste grow, det skal nok blive bedre he he
 

oldsmoker

Active member
looking great trolden
why are you bubbling the ph down ? if it builds up pressure in the bottle
it could force too much ph down into your res
 

doktoren

Active member
wow.... Det ser brilliant ud TroldeGuy!
Blir spændende at se hva du yielder, og kan vi ik få nogle closeups?? :)

Dok
 

Trolden

Member
hey forum..

tak skal i have alle sammen :joint:

oldsmoker, bare rolig der er et okay hul i toppen a flasken så det kører, bare sugeslangen er under luften, ellers ryger det med i blandingen!

dok, jeg er en knude til det camera, det er indica´s så han må komme ud og hjælpe med at tage nogle billeder! men der er nogle her der ikke er for gode med det er det bedste jeg kan desværre...

indie, der er slørede natbilleder til dig! de kunne kun blive ringe :cuss:

bright, fint med det link :jump: men jeg har googlet det og gjort hva jeg kunne, men der er ikke de store sager omkring den plantesort?!?
synes at det er underligt når det nu er den der har vundet så mange gange i cannacup..?

SDC11779.jpg

SDC11765.jpg

SDC11782.jpg


prøver lige en video :joint:
 
Top