What's new
  • Please note members who been with us for more than 10 years have been upgraded to "Veteran" status and will receive exclusive benefits. If you wish to find out more about this or support IcMag and get same benefits, check this thread here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Lalatorium 2010 (still with a HFH corner)

L

lalandia

On the paper its spring (hmm) snow, frost, and heavy wind. But my OD plants suffer, so ill have to take it inside again untill the weather show some goodness to them and me.

Heres a lil upstart. More seeds are sprouting in the comming days.

IMG_3678.jpg

IMG_3679.jpg

IMG_3676.jpg

IMG_3677.jpg

IMG_3676-1.jpg


And some indoor.

IMG_3670.jpg

IMG_3671.jpg

IMG_3672.jpg

IMG_3674.jpg

IMG_3675.jpg


Grow in peace
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Yeah not very summery weather we have here up north :-(

Lovly buds lala...i especially like the knocked up BC#1 :)

see you soon

icetoker
 

Easygrowing

Active member
Veteran
yes yes-troede faktisk du havde-har dem på en vogn og kørte dem ind-ud for allerede blomstre-altså hvis indeplanter,med de 8 timer,s mørke..men ja,du har ligesom osse andet osv i know..men ja gang i dig som altid og vi får altså nok en ussel sommer-ked og skrive det,men kan mærke det..den bliver med massere af vind og regn.

Be reperared,as we say,s in Cali bare overtræt,fik ej sovet nemlig.
 
L

lalandia

Ikke så negativ mester solen er på vej...Altid tro på det bedste.

Grow in peace
 

blackone

Active member
Veteran
Ja solen skal sku nok komme selvom det holder hårdt:)
Jorden er stadig lidt træls at grave i derude - sneen har lagt tungt på den hele vinteren og når man kommer ned i den er der masser af vand. Stadig nogle kolde nætter - jeg venter i hvert fald til weekenden med at sætte noget som helst udenfor - måske endda lidt længere.
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Ikke så negativ mester solen er på vej...Altid tro på det bedste.

Hm ja det må vi tro på,men hvis jeg skulle gro ude,så ville jeg tænkte i og få fat i nogle Rio net og bruge dem til og støtte plantene med ala,nedbinding og de måler jo 2.5 M x 2.10 M

Lave ligesom et A som så kan trækkes fra hinanden af igen og binde noget imellem som afstandsstykke ja.
for jeg ret sikker på,det bliver en ret blandet sommer med rusk og regn osv.desværre.
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
23 grader og fuld sol........yaaaaahoooooo nu er jeg sgu solskins-glad!!!

nu burde de skifte gear lala......wrooom wrooom

Jeg har intet ude nu men masser af ærter, tomater, majs og flere godt som elsker dette vejr :)

hygge og keep em coming lala

toker
 
L

lalandia

Heres an update...Finally we got some grow weather. This year ill play alot with autos coz ive never done that b4. I do have some "ordinary canna" goin on too. I will name the plants later when i know what to keep and what to not keep.

IMG_3762-1.jpg

IMG_3757.jpg

IMG_3762.jpg

IMG_3740.jpg

IMG_3739.jpg

IMG_3738.jpg


After a days work in da garden, a man gotta eat

IMG_3756.jpg

IMG_3746.jpg


Grow in peace
 
Hold da op, det ser godt ud Lala. Du hygger dig fanme må man sige, god dag i haven med planterne, mad på grillen (Nice grill du har dig, din Viking:good:) og så lige en hooker efter maden (Altså en JordHooker)
Keep up the good work:wave:
 
L

lalandia

He he ja Free det er jo ikke nogen weber men det fungere fint.

Grow in peace
 

Easygrowing

Active member
Veteran
he he ja stenalderfolket og så vikingerne bagefter-havde ikke nogen Weber og de lavede da mad til rigtig mange og kendte ikke engang til jordhooka eller noget og ryge på i det hele taget.Godt man ikke levede dengang.
Men ja open fire is the best..og det skal nok blive godt igen i år Lolli
 

s13sr20det

admit nothing, deny everything, and demand proof.
Veteran
im ser frem til, hvad du har i vente for os!
Jeg ønsker dig held og lykke i år lala
 
L

lalandia

Thx frinds...Nice one shake..uve learned to speak danish now..

Grow in peace
 
L

lalandia

A lil update...With random pics, just to get warmed up for the season

IMG_3864.jpg

IMG_3868.jpg

IMG_3888.jpg

IMG_3871.jpg

IMG_3873.jpg

IMG_3915.jpg

IMG_3905.jpg

IMG_3908.jpg

IMG_3912.jpg

IMG_3921.jpg

IMG_3916.jpg

IMG_3917.jpg

IMG_3919.jpg

IMG_3920.jpg

IMG_3936.jpg


Grow in peace
 
Top