What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

NY DANSKER? SIG HEJ HER!

Kushage

New member
Hej

Så fik jeg også adgang.

Har lidt noia ang. DCF så vil prøve at være lidt med her inde.

Skal til at i gang med Aeroflo 10 og starter en lille tråd når mit skab er færdig....


Mvh Kushage
 

Slowmo

Member
Hey alle, fik endelig lavet en profil herinde, jeg er jo slow. har dyrket ude et par år, og er så småt med at starte lidt op indendørs

Peace Out :rasta:
 
Last edited:

Gunnarguchi

Active member
ICMag Donor
Veteran
Velkommen til de nye herinde jeg ikke har fået hilst på endnu.
Jeg er desværre ikke så meget på DCF mere da der er blokeret for adgangen via TOR proxy, og med de tiltag regeringen har lavet på it området mht registrering og overvågning besøger jeg ikke nogle canna sider uden at bruge proxy.
 

satyr

Member
High

Har luret herinde et par år, men ikke deltaget aktivt. Dette hermed ikke tilfældet længere.

Har mest leget med hydro (Aeroflow - NFT) men hygger med et semi bio grow i jord (EdRosenthalSuperbud, Hashplant, AK-47).

Egentligt inspireret og provokeret af Cannabible´s provokerende påstand om at forskellen kvalitetsmæssigt er markant.

Hvis Oldsmoker skulle læse med, kan jeg udtrykke min milde utilfredshed med, at han ikke fik en slutning med om sit Bubblegum i jord. på DCF
Har blandt andet brugt noget af biogødningsmixopskriften tilsat lidt ekstra sager.
 

satyr

Member
Mit første forsøg for et par år siden. Det var i jord 8,5 L, PineapplePunch 600W og jeg er ikke kommet i nærheden af det g/W udbytte det gav mig. Men jeg dyrker ikke for kvantitet, men for kvalitet idag.

Peace




 
Tænkte at jeg lige ville sige hej.

Har lurket en del her på siden, da der er megen god info, specielt sub-fora for de forskellige frø-avlere er genialt. Og ligeledes ser det ud til, at dansker-sektionen er ved at blive ret interessant.
Jeg er pt. også medlem af dcf(hyperkinetic00) og topskud, men som andre i tråden har pointeret, så passer det mig udemærket, at icmag ikke er et rent dansk initiativ, i forhold til dne nuværende regering og den retning som den politiske og samfundsmæssige diskurs bevæger sig i. Det betyder dog ikke at jeg har noget mod hverken dcf el. topskud - faktisk tværtimod, da jeg altid synes at jeg har fået en god og hjælpsom behandling.

Jeg dyrker et lille grow (1x1 meter) med henblik på at holde mig selv forsynet med klasse a+ ganja, så man slipper for at bidrage til en kriminel økonomi. Samtidig har jeg aldrig fundet det særlig betrykkende, at købe et levnedsmiddel af folk, som ikke er interesseret i ens sundhed - derfor dyrker jeg økologisk (dvs. så økologisk som et hjemmegrow nu bliver).
Endvidere finder jeg den variation, i både smag og virkning, som er tilgængelig for ens egen have, meget mere interessant og spændende end den temmelig halvkedelige oplevelse det er, at ryge marokkansk export hash blandet med fælt tobak(synes det er helt okay folk ryger tobak, men bryder mig ikke så meget om det selv).

Så meget kort kan det siges, at mit formål er, at gro økologisk velsmagende og opløftende ganja, som ikke ser andre hænder end mine egne.

Nåh! men al det skriveri om ganja har vist ægget min appetit på en spliff og en kop the før sengetid ;)

fortsat god weekend

-mushu
 

Smeden

Active member
Jamen hej til jer alle!

Dejligt at se så mange dcf'ere herinde...

Jeg har lige høstet mit første grow, som mange af jer allerede har hjulpet mig med at lave.

Skal til at igang med mit andet grow, som bliver 5 x Arjans Haze #2 under 2x600w (mh til vegge og hps til blomst) og 8 led pærer (104 watt total). Glæder mig til at komme igang igen, grotråd følger.

Godt nytår til jer alle
 

Gypsy Nirvana

Recalcitrant Reprobate -
Administrator
Veteran
....damn.....someone alerted me that there was a flame fest going on in this thread.......and I don't read Danish....lol!



.....well if there is.......please quit Flaming!.......and Grow On!
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
what do you call this then?

"Jeg har nu opgivet DCF efter at have være smidt ud/genoptaget 4-6 gange med latterlige grunde af en magt sygt admin måske andre.. det skal lige siges at EB ikke er i blandt disse magtsyge individer.."
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
im not looking for war, but peace. icm is a better place without personal insults
 

Dutchgrown

----
Veteran
What bits I could put into grammatically correct English from an online translation of Danish to English lacks some definite points, but, it is enough to clearly define an insult, personal, and slagging on admin...esbe is correct that we do not tolerate personal insults on the site.

And gonz_DK, esbe is merely trying to uphold the tou of this site and maintain harmony. esbe has been in training to be the Danish forum moderator...maybe it's time we take those water wings away and let esbe get on with it.

Oh, and esbe....you always call me df...but its dg.....that's dg not df....lol dg is short for dutchgrown... :wink:

Post deleted that was reported.

Thanks!
dg
 

gonz_DK

Member
I hope you trained him well(;

Hehe, df !?! Have you been looking PGanja, esbe ? No just kidding, congratulation with the job as forum moderator, in the danish sektion.
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
ups sorry dg, its because my good friend is called dutchflower or df, hehe
 

Szslack

Member
esbe said:
what do you call this then?

"Jeg har nu opgivet DCF efter at have være smidt ud/genoptaget 4-6 gange med latterlige grunde af en magt sygt admin måske andre.. det skal lige siges at EB ikke er i blandt disse magtsyge individer.."

OK that might be flaming but to call this thread a flamefest is a bit stiff, huh? I can hardly see any insults in this thread yet it's made out to be flaming every second post...
 

Latest posts

Latest posts

Top