What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Den svenska tråden

B

bonecarver_OG

det ser väldigt bra ut det där :D

vad e den lila för natt?

peace
 

Marijuanaut

Active member
Hej Bone :wave: ....den lila e en korsining av Belladonna o Super Haze..har typ 50-70 frön av den.den längst till höger e oxå en BxSH men den ser inte alls ut som den andra. hade nog bara tur att den blev lila :D ...har 4 sticklingar.. så den ska jag försöka ha kvar så länge som möjligt!


 
Last edited:
B

bonecarver_OG

ser definitivt ut att vara vÄrt att behalla :D

vad e det för haze?
 

daver

Member
Hejsan på er alla!
Tänkte bara skicka ett par hälsningar från en utlandsboende svensk i asien.
Och visa en liten bild såklart :)


 
B

bonecarver_OG

ärligt talat - fan vilka svarigheter jag har med svenskan nuförtiden.. man glömmer för lätt!!!

fred alla
 

daver

Member
Tjo pa dig Bonecarver, om det var mig du menade sa ar jag i Kina. Harliga buskar du har dar med =)

Peace
 
B

bonecarver_OG

verkar vara bra förhallanden dÄr för att odla verkar det :D

fred
 
B

bonecarver_OG

ett par foton fran idag :D

ja darver - mer info tack - chinesiska landrace e ju väldigt intressant!










 
Last edited:

Marijuanaut

Active member
Hej Bone...stor balkong..eller e det en terass? gott om plats..du får fylla hela med fina plantor nästa sommar :D
har du skördat nått än ?
 
B

bonecarver_OG

bi har inte skördat natt egentligen - men vi har klippt en liten bud pga insekter - smakar rÄtt gott :D starkt me - men om typ 2-3 veckor börjar vi skörda :D

den vi har klippt e SSH x PTK - röker just nu en jonne med det :D

fred
 

Marijuanaut

Active member
jag måste säga att jag e avis....vore så nice o odla utomhus+ att man skulle spara på elen...jag firade nyår i Palma i vintras...fick en bud av en spanjor
det va det bästa gräset jag rökt..grymt starkt/skönt stone..klara mig nästan en hel vecka på den.killen sa att det va belladonna..jag hade tur oxå..det fanns 1 frö i buden...blev en hane..så jag korsade den med min White widow
dom 2 till vänster på bilderna e WWxB.

Bone:du som odlar både inne o ute...blir utomhus odlat bättre/mer potent nån skillnad i ruset ?
 
G

Guest

Själv anser jag att det blir mera potent utomhus under solen men det var en tid sen jag odlade inomhus så kan inte säga säkert. Inomhus blir de ju lite bortskämda och ute hamnar de kämpa mera så det skulle ju make sense att växten blir starkare då. Jag hamna skörda denna pga mögel efter bara 1 månads utomhus blommning och ändå e den mycket potent. Skillnad i smak o doft också mellan indoor o outdoor tycker jag.





nå jag får vänta och se hur resten tar sig om de hinner blomma en längre tid

Hoppas denna Blue mystic klarar sig länge. Fina färger på budsen

 
Last edited:
B

bonecarver_OG

det hÄr är första gangen vi odlar de här strains utomhus - helt klart verkar det bli mer starkt utomhus - solen e grymt mycket starkare än vilken lampa som helst :D
 

Marijuanaut

Active member
Ja självklart e solen betydligt starkare :D ....men man har ju rökt utomhus odlat som inte har varit så bra....väder o vind...mycket som ska klaffa...men får man till det så..måste d ju bli betydligt bättre än inomhus :D
 

crenata

Member
Hej.

Håller på att sätta en scrog odling till verket.

4 st NLxLR

Medium Cocos/leca

Ljus 600w

Näring GHE One part

mm.mm.











blommat c:a en vecka, wish me luck.
 

Latest posts

Latest posts

Top