What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Nizzle's medical dope!

nizzle

Member
Vil lige lave en tråd her hvor der kommer billeder af alt buds. Og forhåbentlig guerilla grow også




De er begge 60 indica 40 sativa.
Blev lige nødt til prøve em dog eftersom man altid har hørt cypress Hill
 

CannaKrede

New member
Hey det ser spændende ud! Glæder mig især til at følge em dogen! Har selv gang i 2 HSO strains... Green crack og Lemon thai kush! Mine ser temlig lovende ud og har ikke nogen nuteburns overhoved!

Over and out
 

nizzle

Member



Hey fik lidt frø med posten: . Lige lidt planter der er sent startet. . De foreste er manitoba x henkes Lolland fra 2008 mener jeg

Spirede 3 Nepal og smed resten i skoven. Ved ikke hvilket billed af nl5xhaze der er bedst.
 
Last edited:

nizzle

Member
:bigeye: kunne godt tænke mig der kom lidt frø ud af dem her gerne early durban krydset med Nepal eller den manitoba x henkes Lolland. Som jeg kan kryds med g13xhpxhp til næste år

Så må jeg håbe jeg kan få lov til gro mit tjald i fred så jeg kan få lavet mine frø!
 

nizzle

Member
Rensede lige vaporizer og mine grindere .

Det skal lige have lov stå en god uges tid så kan man nuller det / rulle det til en klump. Det er lækkert at blande med ryst.
 

Quiet_Riot

Active member
Veteran
Smukke damer! Godt nok en god solfanger du holder dér! Dejlig farve

NLHz ser lækker ud! Early Durban en af de bedre jeg har prøvet udendøres, hurtig, ikke vild stærk, men god. Lidt tendens til mug, men bare hold øje, du ved.
 

nizzle

Member
Takker alle mine planter i skoven blev ædt. Fandme synd for de gik total amok.

Ja early durban mugner. Tror desværre bare den ene jeg har er en han så vil prøve om jeg ikke kan fuske den lidt så jeg har ed pollen og så isolere en gren på henkes .

De får bac er lige begyndt give dem bloom :) ca brugt 200ml grow indtil videre. 3 hætter i 1 spand vand 2 gange og så 2 spande vand langsomt ud når det suget ned i jorden.

 

nizzle

Member
de går bud amok.. den der var/er en 3 til 400 frø på har snart ikke flre frø på sig og det går stille og rolig fremaf den anden som lige er bygyndt at budd skyder bare skud ud over det hele :D





 

nizzle

Member
url=http://postimg.org/image/hutrgp4kd/]
IMG_4150.jpg
[/url]










der mangler billeder af white widows og hazeberry . emn ellers er det OG kush, EM dog og Northern lights x deep chunk
 

nizzle

Member
NeXT plants will be. OG kush - critical kush, pineapplekush, bubble kush, and a CBD strain called euphoria :D
 

nizzle

Member
and chocolate Haze :) var en freebie jeg fik med. selvomjeg ikke er til sativaer så prøver jeg den afligevel.
 

Latest posts

Latest posts

Top