What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Lalatorium 2010 (still with a HFH corner)

L

lalandia

Thx for sharing P73...Nice plants bro and yes i think u have a lady

Grow in peace
 
L

lalandia

Some outdoor pics from this wonderfull summer evening...

IMG_4177.jpg

IMG_4176.jpg

IMG_4174.jpg

IMG_4173.jpg

IMG_4172.jpg

IMG_4171.jpg

IMG_4170.jpg

IMG_4169.jpg

IMG_4168-1.jpg

IMG_4167.jpg

IMG_4166.jpg

IMG_4165.jpg

IMG_4164.jpg

IMG_4163.jpg

IMG_4161.jpg

IMG_4159.jpg

IMG_4158.jpg

IMG_4156.jpg

IMG_4155.jpg

IMG_4153.jpg

IMG_4152.jpg

IMG_4182.jpg

IMG_4181.jpg

IMG_4180.jpg


Thats about it for today

Grow in peace
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
happy to see you still have those males friend!

beautiful sleeping plants on the most beautiful summer evening this year til now! they promise this weather for roskilde aswell!
 

Xhashish

Active member
Veteran
Ser Virkelig lækkert ud, og så , så mange forskellige mmmmmh mums siger jeg bare (-:
mange er allerede nogle rigtig fine små buske :)
 

paulo73

Convicted for turning dreams into reality
Veteran
Great garden Lalandia!
I´m glad you are having a good summer, that means good things to come.
Keep it High&Green
 

Ludo

Member
Det er en fryd for øjet Lala....!!! Smukke smukke damer du har der.....og yderst spændende strains der er i kog!!!!! whooop whooop:blowbubbles:
 

Xhashish

Active member
Veteran
Sindssyg flotte planter bro, bliver nogle vilde bønner (= og røgen ser heller ikke ud til at være helt tosset...
har du flere billeder af den bonzai? :)
 

Ludo

Member
Slap da en halv hollænder......den ser godt nok trippy ud den ene pheno lemon thai..........så er der take-off!!!!!!!:kos:
Så er kanonerne snart klar til at blive ladt med en ny portion grøn magi fra Lala-land(høhø):bump:
 

Chronictron

Member
Hey Lala, det er nogle smukke planter du har dig der, men hva sker der lige for den lemon thai??? sådan så en af mine planter også ud i mit allerførste grow! det var også et frø jeg ikke kendte genetikken på!!! måske en fjern fætter!???
er det med vilje at du ikke har stillet planterne i størrerpotter eller var du løbet tør for murespande;)
 

Xhashish

Active member
Veteran
Ser godt nok dejligt ud :smoker: er jo ligefør man ville give sit ene ben bare for at smage en lille smule hehe (=

God weekend bro :tiphat:
 

Ludo

Member
BubbleChong yum yum......!!!! De sidder godt nok tæt de tricomes Lala......smuk blomst!!!! Jeg skylder stadig update fra din donation...men det er en lang sørgelig historie, får du i pm. Alt go grovind og go karma herfra Lala.......''the seeker of the weeds'':ying:
 
Top