What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

"under trappen"

Trolden

Member
tak skal du ha matsi :-D
jeg har lige en bedre video til at se:

de har lige fået 30 ml dimond nectar og 25ml onepart ghe bloom og 25 x 2 ml 2part ghe micro ec 2.1 ca. 30 dage ennu 3 frø mere over stadig kun 1 der kigger lidt ud og et frø i vasken pga. uheld he he
 
de neste ca. 2 uger bliver meget intrasante og jeg håber vi får en video mere om 14 dage (ca.)

Hvad bruger du til at filme det med ? og hvordan konvertere du det til flash.. ?

Mvh. Bright..
 

Trolden

Member
hey forum...

så er de på riben, D.3 har de stået 10 dage så er det høst tid vil jeg tro.

SDC12010.jpg


SDC12014.jpg
 
He He smagsprøver modtages gerne :)

Det er meget svært at se på billeder om de er klar, men de ligner de er tæt på sådan som fimmerhårene krøller..

Har du ikke et Microskop så du kan se om dine tricomes er mælkehvide ?

Mvh. Bright
 

Deus

Member
ja det må man da lige nikke ja tak til :p Ser godt ud det der trolden. Fornemme toppe, og den video der siger sku lidt mere end billederne, om din indretning mm... Det må jeg sku nok sige, det ser godt ud ;)

Ser frem til nogle høstbilleder :p

De der chrom ventilatorer du har til at blæse på planterne, larmer de meget eller hvordan ? Svært at bedømme ud fra en video, og kunne godt tænke mig at se lidt nærmere på dem.
 
Last edited:

Trolden

Member
hey forum...

tak skal i ha..!
bright her er nogle billeder som er i bedre opløsning så man kan se hva der lever på overfladen he he
deus, de ventilatore er fra bauhause eller hva det nu hedder, de er bedre en honywellen og koster kun 130 kr. og så er de hængt op i nogle badeforhængs stænger med cykel elastikker for at være vibrasionsdæmpet og virker super. og så er der nul huller he he
fatcat.. tak! jeg er også megaspændt... jeg kan se en mega effect på buds i forhold på en 400w he he det jeg håber på 500+
tak cdd

nå men her er en masse billeder tæt på
IMG_6948.jpg

IMG_6948.jpg

IMG_6948.jpg

IMG_6944.jpg

IMG_6942.jpg

IMG_6938.jpg

IMG_6937.jpg

IMG_6475.jpg

IMG_6474.jpg

IMG_6473.jpg

IMG_6472.jpg

IMG_6471.jpg

IMG_6470.jpg

IMG_6469.jpg

IMG_6468.jpg

IMG_6467.jpg

IMG_6466.jpg


og så er der kommet en jack herer op som er i en cube nu og står under køkken lampen he he og næste grow bliver oldsmokers bubbelgum som er ved at vegge inde i teltet men døjer med udluftning
 

oldsmoker

Active member
Very Nice Trolden, be interesting to hear what you think of Ripens effect
Ive only used it once on my Oasis grow and have just flushed for 14 days since.
if you put Bubblegum in there it will go crazy.
looking forward to seeing some harvest Pic's
 
Hey igen, Bedere billeder men igen det er tricomsne jeg vudrer høsttidspunktet på..

De skifter farve fra gemmensigtige til mælkehvide til mørke jeg tager gerne mine når der næsten ikke er nogle klare tilbage og kun mælkehvide andre tager dem når de første par mørke kan spottes..

Tager du dem sent bliver røgen mere tung/stenet
Tager du dem tidligt bliver røgen mere euforisk High
men tager du dem "for" tidligt før 50/50 hvide/brune hår mister du for meget i postens/styrke..

Mit råd : Køb et Microskop med lys de fås til 150kr. ved BG men fås i mange varianter rundt omkring..

Mit gæt i følge billederne er at de nemt kan tage 2-3dage mere, måske mere..

Mvh. Bright..
 

Deus

Member
Ja dejlige billeder... Er der en grund til første billed vises 3 gange ? :p
Trichs pics... Njaa, uden HPS, cfl blåt lys, og så macro funktion, så er den hjemme :)

ellers fornemt
 

Trolden

Member
hey forum...

planen er at de får til d.6 nu, det er 10 dage siden at de fik riben og de er først begyndt at blive hvide i dråberne for 2 dage siden og skal lige se hvordan det ser ud d.6 først! mener også at de har fået 8 ugers blomst der nemlig, så det bliver tidelig høst denne gang, og en god up høj røg tror jeg.

oldsmoker: tror at de bliver fine i smagen med alt den riben tid de får.. og ser også ud til at have fremskyndet blomst synes jeg ?!

bright: tak for rådene, jeg jeg har et lille forstørrelsesglas som jeg har fundet frem, og kan se at de er ved at blive uklare nu her så der går jo lige lidt enu.

deus: jeg var skæv og det photo shop er stoppet med at auto copypaste og fucke up he he :joint: men jeg slår cflén til næste gang og tager nogle billeder, den er bare mega gul den hps :jump: det bliver godt når jeg får købt en MH
 
Last edited:

Deus

Member
Heh ja jeg har godt lagt mærke til det med photobucket ikke kopierer selv mere, lidt irriterrende egentligt, men jeg overever nok :) Smider lige update i min tråd når alle nye replies er læst igennem i alle trådene :) hehe
 

Trolden

Member
hey forum...

så er der høstet :jump: nu håber jeg bare at indica vil komme forbi og tage nogle billeder af sagerne som de står nu :joint:
 

Trolden

Member
hey forum...

så er der et par høst billeder!

mikeeee.jpg


SDC12323mikeeeee.jpg


god stener røg, en avslappet skævert som er behaglig :jump:

smagen er overhovedet ikke med klorofyl smag, altså grønt..! tror ok på det med riben, men gad godt at smage HP efter den har fået en 10 dage med det for at se forskellen...

tak for interressen i growet alle sammen :jump: der fortsætter et nyt grow på siden. så tag og kig rundt efter det :joint:
 

Latest posts

Latest posts

Top