What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

NY DANSKER? SIG HEJ HER!

Bald Monkey

Member
Hej LaLa :huggg:
Der sker masser af ting på ICMag - men ikke ret meget i den danske afdeling.

Enkelte af de gamle og nogle få nye, skriver af og til.
Måske kan du sætte lidt fut i fejemøjet....:jump:

Har du gang i noget udendørs? og måske lidt indendørs. så fortæl fortæl
:plant grow:

P :smoke:


Hej Paddi, det er sgu længe siden. Håber du har det fint. Jeg er noget bagud med udegrowet i år pga alt muligt skidt, men har da lidt i gang både ude og inde. Prøver at finde ud af om jeg kan uploade billeder på en eller anden måde. Jeg er lidt rusten i formatet herinde


-in peace
 

Bald Monkey

Member
Hej!

Var storbruger af dette forum for ca. 10 år siden, hvor jeg prøvede at gro lid planter. Dengang var de meget aktive vistnok "Icetoker" (Islænding i DK?) og "Lalandia" fra Lolland (går jeg ud fra).
Grundet de mørke tider vi lever i nu, har jeg besluttet at starte et nyt grow. Vil gerne være selvforsynende.
Glæder mig til at kommunikere med jer!!!!


Må man spørge hvad du hed den gang. Var selv Lalandia :wave:


-in peace
 

PeoplesPleasure

New member
Jeg ville ogsaa sporge om der er nogle ryge grej shops i kobenhavn med piper, vaporiser, grinders, osv... det er jo meningen at min fremtide host skal nydes! Maaske er der der en lokal webside hvor man kan koebe piper og bubblers.

Tusind tak igen,
-AP KUSH


Jeg kan anbefale ! Lave priser, hurtig levering og virkelig god kundeservice.
 
Last edited by a moderator:

badwifi

New member
hej :)

dansker fra lolland her, jeg har kigget efter en god 4 part aluminium grinder 63mm. hvor der kan købes ekstra udskiftelige screens til.
jeg har p.t en space case 2 piece grinder som jeg er meget tilfreds med men kan ikke finde sådan her i dk.
nogen der skan hjælpe. prisleje omkring de 500,- ddk. og vil helst ikke have en der er coated.
 

XLNordic

Active member
hejsa.
ny/gammel grower her.
dyrkede en del for 10-15 år siden, men nu har jeg fået blod på tanden igen.
hvor holder danskerne til i dag?
 

XLNordic

Active member
Hej Paddi, det er sgu længe siden. Håber du har det fint. Jeg er noget bagud med udegrowet i år pga alt muligt skidt, men har da lidt i gang både ude og inde. Prøver at finde ud af om jeg kan uploade billeder på en eller anden måde. Jeg er lidt rusten i formatet herinde


-in peace
Velkommen tilbage lala.
Kan godt huske dig fra gamle dage 😉😎
 

XLNordic

Active member
hejsa allesammen.

Jeg dyrkede en del pot i mine unge dage, men denne hobby har ligget stille i mange år indtil jeg her fornyligt fik smag for det igen.

Bestilte lidt frø udfra gode råd og vejledning fra DCF's brugere, men disse frø er kommet lidt i klemme pga Frøbankens pludselige ferie, men heldigvis har jeg fået lovning på lidt forskellige frø fra hjælpsomme DCF brugere, så jeg tror jeg komemr i luften med det grønne i haven i år alligevel :kissass:

Jeg afventer spændt disse frø med posten såvel som en pakke Royal Dane som jeg har bestilt hos topskud.

Har allerede købt rigelig med forskellige remedier herunder udvidet pladsen mht minidrivhuse, ferramol og lidt billig flydende start gødning (osv., tjekket området fra bil og Google earth, gødet og klargjordt jorden i egen have også så nu venter jeg bare spændt.

Imens hygger jeg mig lidt med et par planter under kunstlys.

Takker endnu en gang de mange hjælpsomme brugere fra DCF og rart at se så mange af dem herinde sammen med andre danskere og entutiastiske dyrkere fra hele verden.

Har også planer om et lidt større indoor grorum og har været oppe og inspicere det igen i dag og fået målt op til de første materialer mm, men selve projektet lader vente lidt på sig af tids og økonomiske årsager, så vi starter lidt i egen have først og med lidt guerilla grow i området :wave:
Hvad er der blevet af hans gener
Nogen der stadigt dyrker dem?
Early Dane lyder fabelagtigt 🤗
 

Latest posts

Latest posts

Top