What's new
  • Please note members who been with us for more than 10 years have been upgraded to "Veteran" status and will receive exclusive benefits. If you wish to find out more about this or support IcMag and get same benefits, check this thread here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

icmag cup

STRANDvasker

Active member
Well har været med en del gange efterhånden det er nogle af de mest aktive members her på sitet der mødes hvert år og så kan man hvis man vil deltage i cuppen og se hvordan andre folk bedømmer din afgrøder eller dine skills i at lave ekstraktioner :) Man møder en masse folk der er ligesindet fra hele europa mange gange har folk deres egne frø med og deler ud af så man kan prøve andre folks genetik. Helt sikkert en tur værd hvis man går bare en lille smule op i urten.

STRAND
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Hi STRAND

Jeg har deltaget 4 gange. Vi har mødtes i hvert fald et enkelt år.
Rigtigt hyggeligt :huggg:

Ja, cuppen er vanedannende på den rigtig gode måde :woohoo:
Jeg håber at deltage igen, og måske kan jeg lokke Esbe og Toker med.
Lad os satse på at mødes i Amsterdam til ICMag-cup 2017 - 18. til 20. april :yay:

P :smoker:
 

TDK

Active member
Veteran
Jeg havde sendt, og var med i det 2016

Men jeg er en Hybried Svensk/ dansk /tysk
 

Ludo 2.0

New member
var med i Dam det år hvor vi mødte Mosca, Steve Haze, Mira bla sammen med Toker og Paddi og Bjever....der var andre med...sry jeg har glemt hvem det var.....
 

Latest posts

Latest posts

Top