What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Lalandia ude og lidt inde 09

jinxx

Member
No matter the name, I'd smoke it. :D

Looks awesome, I really like those PP, they look so damn fine.
 
L

lalandia

A lil moore from my small clf closet

z043-2.jpg


z044.jpg


z045-1.jpg


z046-1.jpg


z047.jpg


peace all
 
L

lalandia

Here's a lil homemade medicine for my backpains (spinal stenosis) Going to be operated in 10 days. Uhhhuu a lil scared. Anyways here it goes

z052.jpg

z051.jpg

z049.jpg


peace all out there
 

jinxx

Member
Yummy! Must admit I'm jealous of that fine stuff.

And best of luck with the operation. Would be scared shitless myself....I have a healthy paranoia with regards to doctors. :D
 
L

lalandia

Thx for concerning friends...Hope my wife will take good care of my babys while i'm in big paines after the operation. Cause i will not be able to bend over (hmm) for about 6 weeks or so.

Anyway i've got a new project on the stairs. i've ordered some Mt. Cook from Kiwi seeds and some new LED bloomlights and a 200w CFL bloom....Can't waite to recieve my packet of goods.

In my garden (outdoor) things are going well now, but i had a lil problem with some small white "worms" (larver) sliming all up, but i think i've removed them now. I'll have to keep an eye on it the next few days.

Have a nice grow everybody

peace all
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Ahh Lolli for pokker-det kan du da ikke -puhaa målløs hmm.

Men nej ej sjov operation og skulle igennem.Skal du gøres stiv i ryggen mon ?

Men ja sikke et syn og kiggede lige i Toms galleri osse ja man bliver bare stille så og eftertænksom.

Men bedste tanker osv
 
L

lalandia

Thanks again friends....I've just putted some Dragon Haze and Mt. Cook in glasses of water. Can't wait to see them spraut, i just love those small seedlings. I think i'll cross a Mt.C with Eroc/DP x DC and try them outdoor next year.

Grow in peace friends
 
L

lalandia

Okay Easy, i'll give u a lil bit

IMG_0056-1.jpg

IMG_0054.jpg

IMG_0053.jpg

IMG_0052.jpg

IMG_0051.jpg

IMG_0050.jpg

IMG_0049-1.jpg

IMG_0047.jpg

IMG_0045.jpg

IMG_0042.jpg

IMG_0040.jpg

IMG_0038.jpg

IMG_0037.jpg

IMG_0036.jpg

IMG_0035.jpg

IMG_0034.jpg

IMG_0033.jpg

IMG_0032.jpg

IMG_0031.jpg

IMG_0030.jpg

IMG_0026.jpg

IMG_0025.jpg

IMG_0023.jpg

IMG_0021.jpg

IMG_0020.jpg


As i said, just a little bit

Let us all grow in peace
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Thanks Lolli it,s all goodlooking

Men sneglene har været hårde ved dine blade synes jeg på dem længere oppe men hvad sådan er det jo.Den er flot din mendocino og Nadia,en

But thanks Lolli

may the wheatergood be with us
 
L

lalandia

Det er ikke snegle men nogle små hvide larver. Ved ikke hvad det er for nogen, men de er pisse irreterende og ret svære at få øje på. De slimer hele toppen til så bladene hænger sammen og dør. Jeg har næsten ikke nogen snegle i haven da mit pindsvin tager godt for sig af retterne. Jeg håber jeg er ved at have fået bugt med de små sataner, da jeg har meget svært ved at bukke mig ned pga. min dårlige ryg. Men bliver det ved må jeg søge kommunen om hjælp til at passe de små søde piger ude i haven...Sådan noget pensionist havehjælp.

Hygge "Hygge"
 
Top