What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Snowryder kukkii 3 viikon jälkeen?

Runt

Member
No niin tuli kokeiltu eli SR on hyvänmakuinen, vaikutusta oli ihan kivasti mutta kestoltaan lyhyt, budappealiä aika vähän. En suosittele, jos haluaa AF sisätiloissa niin joku Dieselryder tmv parempi.

Tinktuura: Olen vuosia käyttänyt tätä ja jnkv tullut oppia eli en dekarboksylaatiota vaan budit jauhetaan ja laitetaan vahvaan etanoliin 80% tai enemmän (Eestin Taxi vodka on hyvä). Saa olla muutama päivää siinä minkä jälkeen suodatetan budi pois ja lämpimällä (varovasti ja hyvä tuuletus kun tämä syttyy herkästi) tiivistän 1/3 osaan lähtötilavuudesta. Edelline satsi oli n 30gr laatubudi ja 700ml alkoholia, tiivistyksen jälkeen 2ml antaa mielekkään buzzin joka kestää n 4-5 tuntia. Helppoa.
 
Kiitos paljon, mukavan simppelin kuulonen resepti, mutta pakko kysyä että miksi jätät dekarboksylaation väliin? Onko tavoite saada enemmän THCA:ta lääkinnällisistä syistä vai muuttuuko tuo THC:ksi jotain muuta kautta?
 

Runt

Member
TKH: Dekarboksilaation jätin pois kun en ole huomannut mitään eroa jos tehdään sitä tai ei. Epäsuorasti tulee tehty kun haihdutan alkoa keittämällä joka yleensä kestää n tunnin mutta varmasti vähemmän kun uunissa.
 

T-Roy77

Member
Olipa itelläniki kerran AF superbud x 10 kasvamassa sisällä, ja se kerta oli viimeinen näiden AF:ien kanssa. Satoa tuli max. 10 g "puska", lähtivät kukkimaan 24h valolla alta 3 viikon, ja pisin yksilö taisi olla sen 28 senttiä. Olen vieläkin järkyttynyt sadon pienuudesta =D
 

Yellowmoon

Active member
Vähän maltillisemmin käyttävälle noi AF:tkin tekee gutaa, sikäli kun ei valitse paskaa lajiketta. Jos on tapana valvoa myöhään ja kuitenkin tarvis olla skarppina aamusta, niin se homma ei toimi niin, että kiskoo jotain puoli vuotta curetettua juminorttia aamuyön tunneille ja kuola vain valuu.

Itellä oli vuos sitten joku th seedsin auto joka aloitti kukinnan alle kahden viikon iässä ja oli valmis 52 päivää siidusta, pieni toki oli. Kolme viikkoa kuulostaa aika tavalliselta. :) Nykyään on tarjolla paljon autoja, jotka venähtävät helposti lähemmäs metrin korkuisiksi kunhan multatilaa on ja ei ryssi alkutaipaleella mitenkään. Silti kyllä pakko suositella peruslajikkeita jos sato kiinnostaa.
 

Runt

Member
Olen ns "lääkekäyttäjä" ja mun kipuihin ei taho riittää autojen teho, hupikäyttöön on varmasti eri asia. Olihan mullakin pitkään hyötyä Dieselryderista -se on mielestäni hyvä auto.
 

Yellowmoon

Active member
Olen ns "lääkekäyttäjä" ja mun kipuihin ei taho riittää autojen teho, hupikäyttöön on varmasti eri asia. Olihan mullakin pitkään hyötyä Dieselryderista -se on mielestäni hyvä auto.

Jes. Eri juttu sitten. Sen kerran kun päätin kokeilla diisseliä ulkona, niin tuli sitten tämmöinen unelmakesä. Tehot ja sato jäi kyllä uupumaan, ei saanu oikeen käsitystä lajikkeesta ja veikkaisin, ett pavutkin oli aika hiton kaukana jointtidoktorin alkuperäisistä. Olis pitäny laittaa kiehumaan.
 

roflio

Member
Kaatuvat ensi viikolla, ei kannata viljellä sisällä, n 10gr/planttu

Hyvä tietää, tämä siis tarkoittaa että voisin harkita tulevaisuudessa itselleni juuri noita kun minun PC kotelo-growssa etäisyyttä mullan ja lampun välissä on juurikin sen 30-35cm.
 

psyphish

Well-known member
Veteran
Hyvä tietää, tämä siis tarkoittaa että voisin harkita tulevaisuudessa itselleni juuri noita kun minun PC kotelo-growssa etäisyyttä mullan ja lampun välissä on juurikin sen 30-35cm.

Vaihda multa kookokseen ja pienennä juuritila pariin - kolmeen litraan. Käytä jotain peruslajiketta mielummin, myös pienissä projekteissa.
 
Top