What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Svenska odlarna, vart är ni?!

Får väl visa en bild också! Denna lades ner i kureringsburken förra veckan.
picture.php
 
Vad är det för något?

Detta är någon random bagseed! Om du kollar i mitt album ser du vart fröet kom ifrån. Väldigt trevlig lukt och smak =)

Visa gärna vad ni har igång, hade varit riktigt kul att kanske få denna delen av forumet aktivt!
 

dudin

Active member
Orkar inte översätta....
Soo I´m prepping for GG2015. need a good potent auto so.....
150w HPS & 150w MH
100% Perlite
Hesi bloom soil from seed to seed.
Bottom feeding.
I was a bit behind in raising the nutes.....

These will then be used in my GG mostly to pollinate my Finola x wich needs a potent good tasting satty.

Started the search for a good mom a month-ish a head of planting the possible dad. I hope this gives me more seeds.
150w MH & 150w HPS
2505tf4.jpg


White pineapple x bubilicious x Onyx X Sour Rocket 60 / Wp x B x O
33y01n7.jpg


Double fun / auto ak x pekhuruder x diesel ryder (65N&58N)
ehf1y.jpg


The two best moms, I will probably use the right one since I love donkey dicks ;-)
jzuqls.jpg
 
Wow ser riktigt snyggt och stilrent ut! Får man fråga vad det är för mått på garderoben?

Finnola korsning verkar riktigt intressant, hade varit kul och se hur de står sig i det svenska klimatet :).

hade velat testa köra utomhus till våren/sommaren, får se om man hittar någon strain som känns bra för det.
 
Kan inte editera mitt sista meddelande..

100% Perlit såg ju verkligen ut att fungera dunder!!
Tror du det går att köra bara perlit och bio bizz näring?
 

dudin

Active member
De klarar sig fint. 160-180cm.
Jag kör i vanlig standard 60x60x200 garderob. Nix det ska vara salter när man kör perlite. Jag kör 1L krukor. Perfekt.
Skickade precis ut 100 frön x 40 paket på en sida där man får byta frön. En på swecan har ett par tusen, jag pallar inte skicka ut fler så fråga där.

Finola x DR/ auto AK x pekhuruder x DR
24ee6wp.jpg


55jkad.jpg
 
Okej tack för hjälpen!
Nästa runda köper jag annan näring för att testa på 100% perlite! Ser verkligen intressant ut!!

Tack då fick jag lite vägrikting om jag nu skulle besluta mig för att försöka ordna något utomhus denna säsong, för dina bilder gör mig grymt grymt sugen :).
 

dudin

Active member
Hanarna är nu flyttade till ett annat ställe och pollen samlas för att befrukta min Finola X som växer på övervåningen under 150w MH.

672icm.jpg


25% Finola.
24nf9rd.jpg


Wp x B x O X SR60 / WP x B x O to the left.
291oqp2.jpg


Wp xxxxx är otroligt uniform. Härligt. Den kommer bli kanon i Finola X.
jqna6t.jpg


Konstig fullyseeded pheno av Df x Auto AK x Pekhuruder x Dr
25h1tht.jpg
 
Wow vilka projekt du är igång med! Ser verkligen fint och roligt ut allt du gör :).

Ska bli riktigt kul när man kommer igång någorlunda, så man kan börja korsa egna strains sen.

håller på med en reveg för första gången och det verkar fungera helt okej, har kommit upp ett "riktigt" bladpar snart.
 
Top