What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Lite gjennomtenkt post count-begrensning?

Bjork

Member
du vet ikke tilfeldigvis hvor jeg kan finne 2 trøtte typer torrent? utenom piratebay som bruker 17timer
 

vend

Active member
jupp. ferdig med å fylle coco i pottene nå, nettop laget 90 liter næringsvann. skal begyne på navnskilt nå mens næringsblandingen får stått litt. i morgen er det begyne å repotte enda fler. og på fredag er det enda fler. har 12 i blomst nå som ikke er sexet og det kommer massse mer inn der før de jeg har i veg skal inn.

vend
 
A

arcticsun

Halla fålkens :wave:

Jeg har plass til etpar besøkende i tråden min også :D Har vært så jævlig stille dær inne i det siste i forhold til normalt. Ta å stikk innom entur da :D

http://icmag.com/ic/showthread.php?t=134669

Liten teaser til dere, kjører med bl.a. Super Silver Cheese Haze (Cheese/SSH)
picture.php
picture.php
picture.php


sees :joint:
 
S

slimj

go saker:joint::yeahthats
gleder meg til jeg skal starte sssdh frøene mine,må bare kjøpe in litt nytt utstyr først:D
 
A

arcticsun

hehe.. Cheese/SSH Fritillary Seeds.. finnes på seedbay enda.

helt rå strain, finnes ikke mange av dissa så det er en strain for de som vil ha noe litt spesielt!
 
A

arcticsun

TAK3... min egen kreasjon. Det er TAK2/AK47

smaker tuttifrutti, og svinger som faaaaaaaan!!

picture.php
picture.php
picture.php


:tree:



PIIS fålkens :santa1:
 
Top