What's new
  • Please note members who been with us for more than 10 years have been upgraded to "Veteran" status and will receive exclusive benefits. If you wish to find out more about this or support IcMag and get same benefits, check this thread here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Lite gjennomtenkt post count-begrensning?

A

arcticsun

haha post-hore klubben

+1

jævlig dyrt for digital kamera da, har spana litt og man må visst ut med 5 laken for å få noe kred hos fotogutta. skulle ha hatt meg noe til sånn cirka halve det med da finner jeg bare sånne små femi rosa lommekamera som ikke duger til annet enn å ta bilde av julemiddagen med familien.
 

Growdoc

Cannabis Helper
Veteran
I England kjøper du kamera billig. TaxFree har noe god priser om dagen. Katmandu Nepal er det beste sted i verden å kjøpe en kamera.

lastemperor: takk for de Mummia Bildene

GrowDoc
 
A

arcticsun

har funnet etpar som ikke er så helt på trynet dyre. nå er det bare å vente på at eplene skal dette fra trærne så årne d sæ
 
A

arcticsun

ser fint flusha ut. og morsom struktur som du sier. skikkelig stolpe, profft :D vanskelig å sen noen lillafarge som du sier.

kjenner ikke strainen i d hele tatt d må jeg inrømme.

hva smaker/lukter den da?
 

Latest posts

Latest posts

Top