What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Old Time Moonshine The mutant weed

U

ulven

Hei alle sammen. Har etter 7 år endelig fådt tilbake den super potente blueberryen min.:woohoo:
Otm er opprinnelig fra Dj Short og var et veldig begrenset antall frø pga en delvis steril morplante. Har i mange år vært en "clone only strain" . Helt til mosca seeds brakte den tilbake :)
Otm er en meget spesiell plante og muligens for spesielt interreserte.Vokser ganske sakte og det gjelder og velge de rette fenotypene, mye mutasjoner på en del av dem.
Liker du blueberry er dette det ultimate. blåbær,bringebær og jordbær moden lukt.
Lurte på om noen andre har erfaringer evt spørmål om denne planten ?
Skal prøve å få lagt ut noen bilder.
 
U

ulven

Mere otm

Mere otm

Kraftigst hovedstamme på sativa pheno bilde nr 1 men mest farge på indica



Fikk to indica og en mere sativa
2 Hannplanter var de med mest mutasjoner
Deretter indica og til slutt sativa pheno med lite mutasjon
Bare sativa avleggere som har slådt rot foreløpig.
Blue Berry Yum Yum
 
U

ulven

3 uker blomst

3 uker blomst

sativa pheno: 1 og 2 indica 3 og 4

Begynner å lukte søtt. men samtidig dyp som solbær åhhhh
luftfukter gikk tørr i uke 3. Aircond tørket lufta til 25% så noen jenter ble litt bleik i tuppene. hoff må huske å kjøpe fukter med stor tank neste gang.
gullfiskhukommelse he he
 
U

ulven

Uke 4

Uke 4

Begynner å se starten på en del lange kjertel hår, noe jeg kjenner igjen fra originalen. Det blir på en måte flere etasjer med tricomer.







Trenger stativ til kamera nesten umulig å ta gode nærbilder uten.
 
U

ulven

Ble til slutt bare en pheno som var brukbar

Ble til slutt bare en pheno som var brukbar

bra avkastning ,men ikke den smaken,lukten eller virkning jeg håpet på.
Heldigvis fikk jeg med 5 gratis frø sweet tooth eller grapefruit.
Alle disse plantene ble superb til og med hannplantene lukter og smaker søtt og fruktig. Helt klart en high class candy/fruit strain.som matcher sorten jeg mistet for lenge siden.
Jeg anbefaler alle til å prøve den.
I tilegg til å være helt vanvittig bra på smak og funk, er den hurtigvoksende og gir veldig bra avkastning. Så dette var et bra plaster på såret:):)
 

sixixix

Active member
Hey, spennende strain du har der! Du henger vel ikke på norcan? Har ikke spammet nok til å få PM-rettigheter :)
 
Top