What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Kun VITUTTAA!!!!

Sweet Inc.

Member
Kävipä tuossa niinkin männäpäivänä että kaverin luona vierailivat nuo siniset sankarit, ja ottivat mukaansa valon, ilmastoinnin, pistot ja kastelurenkaan aquafarmista:nono:
Kaikki muu jäi, myös Martikaiset ja vastaavat... Eioo mitään tolkkuu näissä ei.

Edit: Oli teemavalvonta ilmeisemmin, monia bustattu, jaettu oikeutta heillekin. Vitun hyvä kun autetaan ihmisiä eteenpäin näin.
 

litletown

Member
Ikävä kuula että poliisit ovat taas liikenteessä ja pilaamassa ihmisten kesä fiiliksen ei muutakuin ryssän kengän pohjaa taskut täytee. ja lactucat asetoni erottelulla kehiin täysin laillista ja jos vievät saat takas lagtucasi.
 

litletown

Member
kun ei saa kasveja ulos kun on niin saatanan paskat kelit ja kylmää ei tuolla kasvakun rikkaruohot ja koivut sun muut perus paskat
 
P

perakko

mullon ollu kohta earlyt kuukauden pihalla, eiköhän ne siellä jo selvii!
 

ganjamavn

Member
Ei vituta yhtään, mutta kirjoitan tänne kuiteski. Ovelat ratsastajat paistattelee tuossa 25 asteisella terassilla suorassa auringonvalossa. Parikolme viikkoa vielä ja viikate heiluu, tai viimeistään kun pavut näyttää kypsymisen merkkejä ;)

2 Danish Passionia neljästä jäi henkiin siitä kun eukko yritti tappaa pienokaiset pressulla, prkle. 3 pehkuruderia ja 2 perus-ykkösrytkyä kituuttelee henkitoreissaan (rytkyt osoittautuivat sitten nartuiksi, jes!). Tästä hyvä jatkaa. Pari skunk#1 myös kypsymässä ;)

Niijuu, kohta iltalaivalle, buahah. Rahanmenoa ei voi estää.
 

Sweet Inc.

Member
Mystinen ajastimen kiinnileikkaus, 30L litkuja lattialle. Tämä jos joku vituttaa. Eipä tässä enää perkele mitään sanoakaan voi. Paitsi että vituttaa. Ankarasti.
EDIT: Olisi se pitäny uskoa aikasemmin, mutta jos laitteessa lukee BILTEMA, se sopii korkeintaan vessapaperin tilalle, paitsi että tp:t sentään toimii niinkuin pitää. Vitun uskomatonta, meen polttamaan sen kaupan, tai vittu, ei se kauppa ole vaan kusetuskeskus.
 

DonBong

Member
Juuri tuollaisten vahinkojen takia kannattaa kaikkien sisäkasvattajien olla erityisen tarkkoja siitä mihin natikkojen muuntajat ja jatkojohdot sijoittaa. Itselläni on aina pyyhkeitä kasa ympärillä, jos sattuukin käymään noin. Ja ennen kaikkea muuntajat ja jatkikset sekä tuuletin korkeammalla kuin lattiataso. komerosta saattaa tuollaisen vahingon sattuessa valua kerrostaloissa litkut alakertaan...Toivottavasti Sweet Inc. Kaikki on kuitenkin nyt hyvin ja mallillaan eikä tullut sen suurempia vahinkoja kuin julmetunmoinen kuivaus sessio.
 

Sweet Inc.

Member
Siis, kyseessä oli dripfeedin vesipumppu, ajastin ei lopettanut kun piti vaan jatkoi virran antoa pumpulle. Nyt kyllä taputtelen itseäni selkään että tein 50L vetoisen, vedenpitävän laarin kaapin pohjalle. Ja MITÄÄN sähkölaitteita ei pidetä koskaan vesirajan alapuolella, olisi paukkunut nätisti jos joku roikka siellä lattialla olis ollu. Ei näitä varotoimia turhaan tehdä, näköjään.:chin:

Normia paksumpaa MV:tä ja päälle repeämiltä suojaamaan perus pressu. Eio enää ihan saman näkönen kun kuvassa, lisää teippiä ja niittiä siunaantunut. Ei maksanut mitään tehdä mutta säästyi monta sataa kun laminaattilattia on vielä kunnossa eikä mutkalla niinkuin mun pää tällä hetkellä.

Ei pelkästään pahaa, jottei hyvääkin, sain viimesen urkin kaapista ulos tänään. Satorit työnti karvat näkyviin yhtä nopeasti kuin pallitkin, alle yhdessä viikossa(!) Nyt on vaan melkeinpä liian vähän tilaa kun ei tullut ihan niin montaa urkkia kun mun mäihällä yleensä:D
 
P

perakko

en tiiä löytyykö mut dripperissä pitäs olla se varapoistoletku siellä alhaalla jos reiät menee tukkoon tai ajastin ei sammu. eli jos vesi alkaa läikkyä yli, pääsee se sitten valumaan ylimääräsestä poistosta joka on korkeammalla tasolla kuin reiät kasvatusalustan pohjassa.
 

Sweet Inc.

Member
Mulla menee dtw/rtw eli litkut ei kierrä, ruukkujen pohjalta valuu 12 kasvista jtn 500ml/24h korkeintaan. Nyt valuu vielä vähemmän, veikkaan, kun on vaan 9 jäljellä. (7kpl Satori & 1kpl Top44 x AK47, sekä 1 kpl Apollo 11 x Random Egyptiläinen sativa.)
Mitään kusemisen mahdollisuutta ei oikein ole, paitsi tuo tapahtunut ajastin-paskaksi-karuselli. (älä koskaan sano koskaan)
Syy miksi pääs valahtamaan yli paskalaarista on, etten vielä ole saanut mahdutettua tarpeeks sammiota sinne pohjalle. Nytpä ängetään vaikka väkipakolla prkl. Vaatii kyllä uudet ratkaisut, en halaja uutta samanlaista episodia. Varmaankin pitää paskarrella ylivuodot pöytiin, vaikken usko että voisi millään tarvita.
 

Sweet Inc.

Member
Vitutus= Kasvit homeessa ja katkomaan. Se jos mikä vituttaa, ei vittu mitä touhua ollu tääki rimpulointi. Niin paljon vastoinkäymistä ettei pitäs käydä. Ei enää.
 
S

sinappi

Yo sweetInc.. Hyvä kun välillä vituttaa! tuntuu paremmalta kun onnistaa taas. Paska homma homeen kanssa.. Ite lopetin vesiviljelyt tuosta syystä.. liikaa kosteutta kaapissa.

Mua vaan vituttaaa ollla töissä! onneks loppuu pian.. kolmenkympin kunniaksi alotan puutarhurikoulun ja saa jäädä veron maksut tältä mieheltä. Tai siis palkkatöissä käyminen ainakin SUOMESSA. Vitun ihanaa! nyt vaan pitäs saada isommat systeemit.. Kun nyt yhdellä 600 pitäis saada 2 ihmisen lääkkeet(käyttö aamusta iltaan) + toimeentulo.. Ja vähän reissu extraa. PRKL. pitää laajentaa tana.
 

Herbalistic

Herbal relaxation...
Veteran
SweetInc.. Paskempi homma, mulla alko kans vesiviljelyt vituttaa, ku huone täynnä hydropuita piloille, ku kaveril ei maistunut noudattaa mun hygienia ohjeita :fsu:

Minkä jälkeen kylvinkin koko huoneen täyteen, mut back to coco this time, ei meinaan helpolla kuse kintuil näin, vaik sit jotain epähuomios unohtuis hoitaa!!

Jaksamisia sulle, toivottavasti sulle tulossa jostain putkolaa syksyn myötä, vai oliko ne kasvatukset kaapissa "kaikki"?

Sinappi, sounds like a plan ;) :D
 

Suomi-Prkl

Active member
Veteran
vituttaa kun olen muuttamassa jo vittuun täältä vitun perseperiferiasta ja vitun siat pihtaa meikän läppäriä eikä nämä vitun runkkarit osaa edes vastata puhelimeen.

toinen vaihtoehto on tietysti mennä taas asemalle sitä kyselemään ja tulla paiskatuks kahdeks päiväks vittu PUTKAAN!

haistakaa nyt jo pitkä vittu kuopion huumepoliisi!
 

DonBong

Member
toi on kyllä sitten niin vittumaista... Ei ne sua mihinkään puduun heitä jos kyselet läppäriäs... se miksi ne sut sinne aluksi vei on jo käyty läpi, olen mäkin joskus nuorena yhdestä huijauksesta käynyt hakee suurimman osan rahoista takaisin ku oli näyttää faktaa et ne olis ihan hyvin voinut olla mun omia rahoja...siis tuhansia mummonmarkkoja, kyybelit vain nöyrästi kaivoi kassasta mulle nipun seteleitä ja minä myhäillen siitä sitten suoraan baariin :D

Mutta toisaalta kytät voi tehdä mitä niitä huvittaa saamatta siitä yhtään paskaa...

muutes toi suomi-prkl on google translatella english-prkl :D
 

rhytmo

Member
Nyt vituttaa kaverin puolesta, koska hän oli mennyt tilaamaan natikan hanfburgista osoitteeseen, jossa on määrä tapahtua kasvatus.
Tullin väki oli selvästi avannut paketin ja teipannut takaisin kiinni.
Voiko tässä nyt olettaa, että tullista on ilmoitettu sikakytille, jotka käyvät visiitillä jossain välissä?
On noita kauhutarinoita kuultu ni vähän tässä nyt pelkäilen kaverin puolesta.
 

DonBong

Member
Huh-huh, en uskaltaisi ottaa riskiä.. muutes aika typerää tilata samaan osoitteeseen ku missä meinaa kasvattaa, oma vika. Ei ole tarkoitus olla tyly, mutta tosiasiat pitää ottaa huomioon!!!
 

Latest posts

Latest posts

Top