What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Läsvärt för er svenskar som handlar på growshops etc[allmänt läsvärt om grisen i sve]

TheYellowDanger

New member
En del av artiklarna var intressanta, men måste dock säga att min fördomar av svensk narkotikapolis har blivit besannade. Då dem har bokrecension av dåliga deckare och verkar stolta över att ha satt ditt en 19 åring för grovt narkotika brott efter att han blev haffad i en bil med några fjortisar och ett knappt hekto.
 

Neontomten

New member
Jag har hört att Nordic-grows f.d ägare har fått och blivit polis.
Går en massa rykten om div. läckor med info hit och dit.
 

CtHaddock

Member
Head and Nature har dock aldrig varit diskreta på kreditkortsutdraget, det har stått tydligt vem man köper av där. Jag brukar skicka kontanter i rek-brev istället om jag ska handla där. I övrigt en bra butik men man får se upp lite när de byter ut en produkt mot en billigare motsvarighet utan att säga till. Beställa teku-krukor o få nån kopia som inte står lika stabilt i traysen har hänt mig flest gånger men även andra produkter har de snålat på o bytt ut i smyg med tiden men fortfarande ge intrycket att det är samma gamla produkt av samma tillverkare som alltid när man beställer.
 

Latest posts

Latest posts

Top