What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

her i landet....

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
ser rigtigt godt ud drenge!

growdoc, det er dælme en dejlig canna pige du har liggende der! tak for de rosende ord! og respekt til alle store norske dyrkere!
4530DSCF0064.JPG
 
Last edited:

rsh

Member
esbe said:
ser rigtigt godt ud drenge!

growdoc, det er dælme en dejlig canna pige du har liggende der! tak for de rosende ord! og respekt til alle store norske dyrkere!
4530DSCF0064.JPG

Jeg tror jeg vælger cannabisen!
 

mr.indica

Member
super lækre billeder af damer og weed

trist at der ikke er flere her inde i det norske forum

det ser jo ud til at i har 100 % styr på det

bedst regards mr.indica
 
R

Rifman

har ingen bilder, er jævlig forsiktig med denslags, men sommerhilsner fra det høye nord. satt i midnattsola inatt på en hemmelig strand og prøvesmakte på min første "juicy fruit". grilla småsei og kosa meg stort, fikk en litn sjøørret også.

fyfan sommer i nord e hæææææærlig! :laughing: :muahaha: :laughing: :muahaha:
 
K

kallenavndk

Et helt andet sted i et helt andet land.













det ser nice ud lige så jeg for ståpels :) Især de 2 store blueberries what yields
 
Last edited:

torry

New member
Rifman said:
har ingen bilder, er jævlig forsiktig med denslags, men sommerhilsner fra det høye nord. satt i midnattsola inatt på en hemmelig strand og prøvesmakte på min første "juicy fruit". grilla småsei og kosa meg stort, fikk en litn sjøørret også.

fyfan sommer i nord e hæææææærlig! :laughing: :muahaha: :laughing: :muahaha:


Løkky ju, gi mæ tid og sted så kan du få selskap i midnattsola ;-)
Ha ke ei tørrflis engang :bashhead:
 
R

Rifman

torry said:
huff kan ikke det, hva med en god gammel "personen over meg" greie for å speede opp innleggs tellingen hehe

hehe jaja sånn er det.

suser til finnmark for å fiske til helga, kansje d e håp for dæ hvis du vet av storørretvannet. hehehe
 

Latest posts

Latest posts

Top