What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

LED neuvontaa tarvitaan

SBNGM

Member
Olin just yhteydessä Mars Hydron Tinaan ja ei pitäisi olla mitään ongelmia tilauksissa!
Tuolla autoflowernetin foorumilla hänellä on oma lanka, missä saa lähes heti vastauksen kysymyksiin ja toi SP 3000 LED on testivoittaja :bow:

Täältä voipi katsella -> https://youtu.be/XD_NQ5WePG4
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Toi sp3000 on varmaan ihan jees. Tai siinä on ainakin kohtuullinen määrä ledejä. Ne ei tosin taaskaan kerro kuinka paljon valoa se tuottaa, mikä on mun mielestä suht käsittämätöntä.
 

SBNGM

Member
Toi sp3000 on varmaan ihan jees. Tai siinä on ainakin kohtuullinen määrä ledejä. Ne ei tosin taaskaan kerro kuinka paljon valoa se tuottaa, mikä on mun mielestä suht käsittämätöntä.

Miten niin ei kerro?
Videossa on ihan selvästi PAR kartta!
2,2umol/W = yli 600 PPFD!
Ne ajat on takana et teho mitataan lumeneissa... onneks!
 

SBNGM

Member
Haluisin valovalmistajalta mitatun ppf-lukeman.

Kai se kuitenki vähä yli 2.2 umol/w tekis watilla?

Miks?
Mittaavat väärin ja laittavat yläkanttiin!
Kannattaa ehdottomasti seurata migrolight ja cocoforcannabis kanavia, niinku olen jo ennemmin maininnut :huggy:
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Miks?
Mittaavat väärin ja laittavat yläkanttiin!
Kannattaa ehdottomasti seurata migrolight ja cocoforcannabis kanavia, niinku olen jo ennemmin maininnut :huggy:

Ei kaikki kuseta lähtökohtaisesti. Migro on ihan tuttu. Bugbeen jutut kannattaa kans katsoa, jos valojutut kiinnostaa enemmän.
 

Latest posts

Latest posts

Top