Register ICMag Forum Menu Features Search Today's Posts Mark Forums Read
You are viewing our:
in:
Forums > Search Forums > Search Results

Thread Title Search
Click to visit Best Value Vacs for extraction devices


Buy Feminized Trainwreck at Weed Seed Shop!


Visit Seedbay for Great Deals!
Showing results 1 to 50 of 339
Search: Posts Made By: NorCalChron
Forum: Toker's Den 07-14-2008, 04:52 PM
Replies: 138
Views: 9,216
Posted By NorCalChron
While I agree with you zeeba I do still know...

While I agree with you zeeba I do still know certain people who are genuinly good people and would help just about ANYONE out of a tough spot, friend or not. Im sure everyone can remember at least...
Forum: Marijuana Strains and Breeding 07-11-2008, 01:34 PM
Replies: 80
Views: 25,158
Posted By NorCalChron
i bought some BD over at bpg, very nice indeed....

i bought some BD over at bpg, very nice indeed. is it blueberry x dreamver?
Forum: annaC Seeds 07-10-2008, 11:49 AM
Replies: 29
Views: 2,314
Posted By NorCalChron
w00h00 seedbay cats comin through with bx1!!...

w00h00 seedbay cats comin through with bx1!! snagged two packs to find myself a real keeper. The one female I got out of the first pack showed me more than enough to come back for more. thanks again
Forum: Micro Grows 07-08-2008, 08:51 AM
Replies: 7
Views: 738
Posted By NorCalChron
if your area is 4x2 i dont think you really need...

if your area is 4x2 i dont think you really need 1200 watts probably just a 600 or a 1000 would be fine but i dont think you want fluoros.. like you said you have to deal with all the wiring and they...
Forum: annaC Seeds 07-06-2008, 02:07 PM
Replies: 29
Views: 2,314
Posted By NorCalChron
Good to see you back Buck, we all love to have...

Good to see you back Buck, we all love to have you around.
biko bx1 was fantastic herb, any chance we will be seeing it back up on the bay soon?
Forum: Music 07-02-2008, 05:21 PM
Replies: 12,596
Views: 510,385
Posted By NorCalChron
Easy Star All Stars climbing up the walls

Easy Star All Stars
climbing up the walls
Forum: Toker's Den 07-02-2008, 05:18 PM
Replies: 71
Views: 2,769
Posted By NorCalChron
lost my uncle to the bottle so i feel fortunate...

lost my uncle to the bottle so i feel fortunate to have witnessed the damage it can do and dont plan on picking up "day" drinking anytime soon.
Forum: Medicinal Cannabis Forum 06-30-2008, 05:22 PM
Replies: 2,348
Views: 321,295
Posted By NorCalChron
if your near grass roots, cmc has a good...

if your near grass roots, cmc has a good selection of some pretty good cuts besides pk and straw cough
Forum: Indoor Grows - Soil 06-15-2008, 07:02 PM
Replies: 614
Views: 75,365
Posted By NorCalChron
my thoughts are with ya 1toke, no one should go...

my thoughts are with ya 1toke, no one should go through that shit for growing their own smoke
Forum: Marijuana Strains and Breeding 06-12-2008, 12:09 PM
Replies: 59
Views: 6,708
Posted By NorCalChron
oh yeah very strong stone and super dense frosted...

oh yeah very strong stone and super dense frosted nugs with a unique taste that is rather hard for me to describe. im planning on getting this cut eventually from blue sky.
Forum: Cannabis Flower Photos 05-31-2008, 02:18 PM
Replies: 23
Views: 3,549
Posted By NorCalChron
yeah i got the earthbox! did my first grow in the...

yeah i got the earthbox! did my first grow in the thing and was very happy! only problem i have is it takes up a lot of space for my situation. im thinking about planting a good clone in the box and...
Forum: Toker's Den 05-31-2008, 02:06 PM
Replies: 37
Views: 1,378
Posted By NorCalChron
yeah i actually like it but wtf? dude fucked up

yeah i actually like it but wtf? dude fucked up
Forum: Medicinal Cannabis Forum 05-31-2008, 02:00 PM
Replies: 9
Views: 1,183
Posted By NorCalChron
sucks but im sure Estes will be back up and...

sucks but im sure Estes will be back up and running soon. For now business is picking up elsewhere.
Forum: Medicinal Cannabis Forum 05-29-2008, 04:48 PM
Replies: 4
Views: 592
Posted By NorCalChron
the newer vapor bros hands free ive been seeing...

the newer vapor bros hands free ive been seeing look well worth the 100 bucks
Forum: Medicinal Cannabis Forum 05-27-2008, 11:00 AM
Replies: 26
Views: 1,910
Posted By NorCalChron
good thing there isnt such a kush craze up north....

good thing there isnt such a kush craze up north. i love all the jacks ive been smoking
Forum: Mr. Nice Seeds 05-26-2008, 04:22 PM
Replies: 12
Views: 2,129
Posted By NorCalChron
mm mm i smoked both spicy jack from the club on...

mm mm i smoked both spicy jack from the club on telegraph and super jack from cmc and both were excelnt. i had to snag a clone of the super jack from cmc it was so damn good. Jack frost is another im...
Forum: Cannabis/Hash Smoke Reports 05-25-2008, 04:04 PM
Replies: 62
Views: 22,480
Posted By NorCalChron
i just puffed on some ak-47 from SF that was some...

i just puffed on some ak-47 from SF that was some of the most dense and frosed buds ive had but the smell was nothing too overpwering and the taste doesn't do it for me but its very stoney
Forum: Marijuana Strains and Breeding 05-22-2008, 07:08 PM
Replies: 7
Views: 901
Posted By NorCalChron
mm yes thanks, just what i was looking for. ill...

mm yes thanks, just what i was looking for. ill post some pics before long
Forum: Marijuana Strains and Breeding 05-19-2008, 02:08 PM
Replies: 7
Views: 901
Posted By NorCalChron
i just got a cut of this so i am interested in...

i just got a cut of this so i am interested in this as well :wave:
Forum: Medicinal Cannabis Forum 05-12-2008, 08:50 PM
Replies: 17
Views: 1,681
Posted By NorCalChron
green relief does evaluations for 90 and its...

green relief does evaluations for 90 and its right above one of the dopest clubs in sf off of Sutter. no paper work needed just an id and cash. :wave:
Forum: Toker's Den 01-06-2008, 12:10 AM
Replies: 61
Views: 2,188
Posted By NorCalChron
we have thumbs.. its time to evolve ideas as bill...

we have thumbs.. its time to evolve ideas as bill hicks would say. There are people out there making sure we dont evolve important ideas but instead talk about the latest BS tv show or celeb scandal....
Forum: Music 01-04-2008, 07:18 AM
Replies: 12,596
Views: 510,385
Posted By NorCalChron
tool - salival lol tool rocks everyone ...

tool - salival lol

tool rocks everyone :lurk:
Forum: Cannabis Laws & Cannabis Legislation 12-22-2007, 09:03 AM
Replies: 9
Views: 1,187
Posted By NorCalChron
I think most cops are good its just the shitty...

I think most cops are good its just the shitty laws they have to enforce, ya dig?
Forum: Cannabis Flower Photos 12-20-2007, 06:12 AM
Replies: 8
Views: 1,442
Posted By NorCalChron
i feel that way with most pure indicas too, not...

i feel that way with most pure indicas too, not enough to satisfy my cravings lol.

plants look awesome, thanks for sharing
Forum: Music 12-17-2007, 09:57 PM
Replies: 75
Views: 2,580
Posted By NorCalChron
good call doobie 10 years after rocked i...

good call doobie 10 years after rocked

i dont think i have heard gilmoure - Time yet so there ya go... instant classic
Forum: Music 12-17-2007, 12:14 AM
Replies: 75
Views: 2,580
Posted By NorCalChron
jimi live at berkeley was way cleaner than...

jimi live at berkeley was way cleaner than woodstock imo
Forum: Music 12-16-2007, 06:47 AM
Replies: 75
Views: 2,580
Posted By NorCalChron
adam jones - third eye not just the solos...

adam jones - third eye

not just the solos but some of my favorite guitar throughout the whole song.
Forum: Toker's Den 12-07-2007, 02:35 AM
Replies: 109
Views: 4,130
Posted By NorCalChron
people think your high when you're actually sober...

people think your high when you're actually sober for once.
Forum: Music 12-01-2007, 10:02 PM
Replies: 12,596
Views: 510,385
Posted By NorCalChron
it was so real, like the time Dave floated away ...

it was so real, like the time Dave floated away

Rosetta Stoned
Forum: Cannabis Flower Photos 11-30-2007, 11:11 PM
Replies: 38
Views: 3,304
Posted By NorCalChron
id say it has a balanced high, not too racy but...

id say it has a balanced high, not too racy but not a complete couchlocker. perfect for music or whatever else you love to do when high
Forum: Music 11-30-2007, 10:27 PM
Replies: 20
Views: 1,298
Posted By NorCalChron
it was sexual eruption? lol

it was sexual eruption? lol
Forum: Cannabis Flower Photos 11-29-2007, 04:47 PM
Replies: 38
Views: 3,304
Posted By NorCalChron
i was so baked when writing that (and now lol) i...

i was so baked when writing that (and now lol) i probably dont make sense but yeah its cause of no cure. Im sure its gonna have an awesome smoke and the potency is way up there. i just dont have any...
Forum: Cannabis Flower Photos 11-28-2007, 05:39 AM
Replies: 38
Views: 3,304
Posted By NorCalChron
hi there, been kinda busy with shit but the last...

hi there, been kinda busy with shit but the last cj x nycd came down yesterday and the first that was pictured is dry. Came in just under 25 grams. The other two are smaller but over 14gs. dry sample...
Forum: The Munchie Mansion 11-27-2007, 10:58 AM
Replies: 37
Views: 2,390
Posted By NorCalChron
green tea is my favorite but i really like any...

green tea is my favorite but i really like any kind of tea.
Forum: Seedbay 11-25-2007, 07:17 AM
Replies: 51
Views: 4,948
Posted By NorCalChron
looking good, yummy pics :rasta:. this cross has...

looking good, yummy pics :rasta:. this cross has some serious keepers. I have two of them chopped, one dried and am letting one go 10 weeks. The smell is overwhelming and the dried nugs have an...
Forum: Toker's Den 11-24-2007, 04:25 AM
Replies: 37
Views: 1,208
Posted By NorCalChron
i dont get high enough, always stoned.. damn...

i dont get high enough, always stoned.. damn purple
Forum: Cannabis Laws & Cannabis Legislation 11-21-2007, 08:40 AM
Replies: 16
Views: 918
Posted By NorCalChron
haha shoulda known.. i saw a stroy about a...

haha shoulda known..

i saw a stroy about a guy crashing in mendocino recently where a bunch of drying buds on clothes hangers got ejected from the car. lol
Forum: Seedbay 11-20-2007, 10:53 PM
Replies: 51
Views: 4,948
Posted By NorCalChron
They do look different from mine but the second...

They do look different from mine but the second cola pic looks pretty close to my third pheno but still a little darker..

btw im starting to get to some purple on the shortest pheno, im starting...
Forum: Toker's Den 11-20-2007, 09:03 AM
Replies: 17
Views: 772
Posted By NorCalChron
that stupid smile and squinted eyes lol

that stupid smile and squinted eyes lol
Forum: Cannabis Flower Photos 11-19-2007, 09:47 PM
Replies: 38
Views: 3,304
Posted By NorCalChron
hey guys thanks for bumpen it up! ive got some...

hey guys thanks for bumpen it up! ive got some lovley pics to share but redxs still :( anyone know how to delete pics from your gal? I only know how to upload lol

i think anti-future chose the...
Forum: Sports and recreation 11-17-2007, 11:45 PM
Replies: 47
Views: 2,441
Posted By NorCalChron
i bet you dont ask why your favorite musicians...

i bet you dont ask why your favorite musicians have crazy amounts of loot! Cause people enjoy being entertained.
Forum: Seedbay 11-16-2007, 11:25 PM
Replies: 336
Views: 43,945
Posted By NorCalChron
I really think we should keep this thread...

I really think we should keep this thread positive and just ignore rez lol

I hope all is going well with the s1s ogr, killer line up you got there.
Forum: Cannabis Flower Photos 11-14-2007, 05:16 AM
Replies: 47
Views: 3,973
Posted By NorCalChron
Try ladybugs too, they might eat them and they...

Try ladybugs too, they might eat them and they are cheap so if they dont help no big deal lol
Forum: Cannabis Flower Photos 11-14-2007, 04:33 AM
Replies: 38
Views: 3,304
Posted By NorCalChron
Hey there Lougrew! thanks for stopping by, I hope...

Hey there Lougrew! thanks for stopping by, I hope she's going to take it up a notch in the next week, still a bunch of white hairs. going to be paying close attention to the garden this next week, i...
Forum: annaC Seeds 11-12-2007, 07:59 PM
Replies: 49
Views: 3,734
Posted By NorCalChron
getting close? Id love to see some pics, my girl...

getting close? Id love to see some pics, my girl came down and is about dry. Id post some pics but im still getting red x, maybe im just a noob.
Forum: Cannabis Flower Photos 11-12-2007, 07:53 PM
Replies: 49
Views: 3,619
Posted By NorCalChron
err more like ogr is best in the biz, jaw...

err more like ogr is best in the biz, jaw dropping shit brother.
Forum: Head Seeds 11-12-2007, 06:20 AM
Replies: 261
Views: 25,126
Posted By NorCalChron
id buy some seeds but im already lucky enough to...

id buy some seeds but im already lucky enough to have a CJ cross going so if i miss out it wont be the end of the world. thai TW and diesel.. cant go wrong
Forum: Cannabis Growing Questions 11-12-2007, 12:19 AM
Replies: 103
Views: 6,995
Posted By NorCalChron
I dont disagree that a perfect environment is...

I dont disagree that a perfect environment is better for your plants but you still grow males so imo spectrum does nothing for m/f ratios.
Forum: Seedbay 11-11-2007, 07:26 PM
Replies: 51
Views: 4,948
Posted By NorCalChron
my best guess is around 65 days but ill let you...

my best guess is around 65 days but ill let you know when i get there ;)

awesome pics foomar, trics looks great. i think i have a pheno similar to yours but it is much shorter probably because of...
Forum: Cannabis Growing Questions 11-11-2007, 05:52 AM
Replies: 6
Views: 556
Posted By NorCalChron
400w xtrasun is awesome runs cool, is all white...

400w xtrasun is awesome runs cool, is all white and is magnetic
Showing results 1 to 50 of 339

All times are GMT +2. The time now is 10:28 PM.


Click to Visit Mars Hydro for Growroom Lights and Tents


This site is for educational and entertainment purposes only.
You must be of legal age to view ICmag and participate here.
All postings are the responsibility of their authors.
Powered by: vBulletin Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.