Register ICMag Forum Menu Features Search Today's Posts Mark Forums Read
You are viewing our:
in:
Forums > Search Forums > Search Results

Thread Title Search
Showing results 1 to 50 of 1000
Search: Posts Made By: CaptainDankness
Forum: Speakers Corner 09-22-2020, 01:13 AM
Replies: 326
Views: 3,885
Posted By CaptainDankness
https://www.icmag.com/ic/picture.php?albumid=79225...

https://www.icmag.com/ic/picture.php?albumid=79225&pictureid=2076234
Forum: Speakers Corner 09-22-2020, 01:05 AM
Replies: 763
Views: 20,962
Posted By CaptainDankness
Are you saying David Blaine is a Freemason? Lol,...

Are you saying David Blaine is a Freemason? Lol, What kind of good magic we talking?

And they're really cool with weed?
Forum: Speakers Corner 09-22-2020, 12:45 AM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
I certainly wouldn't have had my 17 year old...

I certainly wouldn't have had my 17 year old there, but he was there for a reason and that was to protect some stupid gas station. Definitely not the place for a 17 year old, but that's on him and...
Forum: Speakers Corner 09-21-2020, 11:30 AM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
It's not illegal to carry a gun.... I didn't...

It's not illegal to carry a gun.... I didn't actually see a good video of the first guy shot, but the other 2 was 100% justified. Kid didn't even stand his ground, he actually tried to run away and...
Forum: Speakers Corner 09-21-2020, 02:11 AM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
One thing that I would love to know, is why have...

One thing that I would love to know, is why have we heard nothing about these 20 unarmed white people murdered by cops??

I'd stand with black people, if our lives mattered at least half as much....
Forum: Speakers Corner 09-21-2020, 12:51 AM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
Wasn't that Hillary Clinton who was behind the...

Wasn't that Hillary Clinton who was behind the whole Super Predators thing in which she meant black people??

Democrats are just so much better. :laughing:
Forum: Speakers Corner 09-21-2020, 12:40 AM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
There is actually a lot of police that are...

There is actually a lot of police that are against the War On Drugs. I don't see drugs as a crime, but burning, looting and murdering definitely are crimes.

I support disorganized victimless...
Forum: Speakers Corner 09-20-2020, 06:26 PM
Replies: 326
Views: 3,885
Posted By CaptainDankness
Kamala Harris locked up so many black people that...

Kamala Harris locked up so many black people that it's fucking hilarious. The defund the police crowd is going to elect someone that's worse than the police. But I guess she has 5% African blood, so...
Forum: Speakers Corner 09-20-2020, 06:19 PM
Replies: 326
Views: 3,885
Posted By CaptainDankness
What's a closet protest? Sounds pretty gay. :chin:

What's a closet protest? Sounds pretty gay. :chin:
Forum: Speakers Corner 09-20-2020, 06:03 PM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
I imagine a black person is probably 99.99% more...

I imagine a black person is probably 99.99% more likely to be murdered by another black person than a cop. :smoke out:

“The unarmed shootings — which are the ones that are the troublesome ones —...
Forum: Speakers Corner 09-20-2020, 05:54 PM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
Well when you got Joe Biden saying he wants to...

Well when you got Joe Biden saying he wants to outlaw all firearms besides smart guns...
Forum: Speakers Corner 09-20-2020, 12:24 PM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
A lot like someone who leans Democrat.... Only...

A lot like someone who leans Democrat.... Only difference is they hate guns.
Forum: Speakers Corner 09-20-2020, 04:29 AM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
Definitely depends on the area Mississippi and...

Definitely depends on the area Mississippi and Kentucky definitely suck for work (at least from what I hear) but them boys up in North Dakota are killing it. Might be slowing down because of the...
Forum: Speakers Corner 09-20-2020, 04:16 AM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
Are you saying Joe Biden is not a pedophile??...

Are you saying Joe Biden is not a pedophile?? Bill Clinton flew to pedo island with Mr. Epstein many times as well. I don't trust Trump much either looked like he was pretty friendly with Epstein...
Forum: Speakers Corner 09-20-2020, 03:59 AM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
I certainly don't give a damn about the color,...

I certainly don't give a damn about the color, any rapist is a piece of shit.

Of course the cops didn't really have to shoot him, they definitely could have beat the shit out of him before he...
Forum: Speakers Corner 09-19-2020, 01:22 PM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
You make no sense. First you say they're in the...

You make no sense. First you say they're in the city for jobs and opportunity, then claim selling drugs is the way out?

There is actually plenty of work outside of the city and very little gang...
Forum: Speakers Corner 09-19-2020, 12:35 PM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
These are not drug arrests being protested. The...

These are not drug arrests being protested. The one black guy who got shot was a damn rapist that grabbed a knife! I'm all for defunding the DEA maybe just change the letters so they can be used to...
Forum: Speakers Corner 09-16-2020, 03:23 PM
Replies: 6,696
Views: 99,164
Posted By CaptainDankness
Unfortunately if you don't work, you're going to...

Unfortunately if you don't work, you're going to be forced to stand in line at the nearest soup kitchen and there will be no social distancing.

Without the economy there is no social distancing.
Forum: Speakers Corner 09-16-2020, 01:30 PM
Replies: 6,696
Views: 99,164
Posted By CaptainDankness
LMAO, he's such a dummy. Clearly he meant herd...

LMAO, he's such a dummy. Clearly he meant herd immunity which might be right unfortunately. I just seen a news report stating that sure the vaccine might be approved by the end of October, but we...
Forum: Speakers Corner 09-16-2020, 12:53 PM
Replies: 6,696
Views: 99,164
Posted By CaptainDankness
121F definitely sounds really hot, but what was...

121F definitely sounds really hot, but what was the previous record? I've definitely heard of Nevada hitting like 120F and they don't call it Death Valley, CA for nothing. Lol

Hold up, now I see...
Forum: Speakers Corner 09-16-2020, 03:30 AM
Replies: 6,696
Views: 99,164
Posted By CaptainDankness
Definitely arson though, I definitely didn't...

Definitely arson though, I definitely didn't blame ANTIFA or BLM. Majority of them people are probably against starting massive wildfires, at least I would hope. I did hear someone blame ANTIFA but...
Forum: Speakers Corner 09-15-2020, 10:43 PM
Replies: 6,696
Views: 99,164
Posted By CaptainDankness
My money says the wildfires are because of...

My money says the wildfires are because of arsonists, same problem we had down in Australia early 2020. It was not global warming down under and the west coast has been rioting over 100 days.
...
Forum: Speakers Corner 09-15-2020, 03:43 PM
Replies: 6,696
Views: 99,164
Posted By CaptainDankness
In all honesty, who doesn't want to shit in Nancy...

In all honesty, who doesn't want to shit in Nancy Palosi driveway? LMAO
Forum: Speakers Corner 09-15-2020, 03:23 PM
Replies: 6,696
Views: 99,164
Posted By CaptainDankness
Misdemeanor with a maximum sentence of 6 months....

Misdemeanor with a maximum sentence of 6 months. You can even lie about having HIV and donate blood and still only looking at 6 months in jail. Makes no sense, but that's California, where shitting...
Forum: Speakers Corner 09-15-2020, 03:07 PM
Replies: 6,696
Views: 99,164
Posted By CaptainDankness
I personally would have hated Hillary Clinton...

I personally would have hated Hillary Clinton too. Every presidential candidate I've seen yet, I didn't like much. I did like Ron Paul though.

Trump definitely gets more hate than needed, but...
Forum: Speakers Corner 09-15-2020, 12:36 PM
Replies: 6,696
Views: 99,164
Posted By CaptainDankness
Yeah, California is crazy, sucks really. I used...

Yeah, California is crazy, sucks really. I used want to move there the weather in Northern California seems great. The gun laws sucked though, you have to pass a background check just to buy ammo....
Forum: Speakers Corner 09-15-2020, 11:05 AM
Replies: 6,696
Views: 99,164
Posted By CaptainDankness
I personally think Joe Rogan is actually more on...

I personally think Joe Rogan is actually more on the Republican side anyways. He shoots guns, hunts and talked about moving to Texas years before the Spotify deal. I doubt many Democrats want to move...
Forum: Speakers Corner 09-14-2020, 08:41 PM
Replies: 6,696
Views: 99,164
Posted By CaptainDankness
Yeah, you're looking at 3 months of withdrawals...

Yeah, you're looking at 3 months of withdrawals from Methadone cold turkey vs. a week from heroin. I chose to go cold turkey on heroin, worked out much better than everyone I know who chose...
Forum: Speakers Corner 09-14-2020, 08:35 PM
Replies: 6,696
Views: 99,164
Posted By CaptainDankness
Definitely a non violent felon, at least a bolt...

Definitely a non violent felon, at least a bolt action hunting rifle. On the upside a felon can hunt with a compound bow in my state, but nothing else.

Though I would probably move to Alaska,...
Forum: Speakers Corner 09-14-2020, 08:22 PM
Replies: 6,696
Views: 99,164
Posted By CaptainDankness
That's bad if they're really handing out...

That's bad if they're really handing out methadone in schools. Definitely bugs me how I know people getting over 100mgs of methadone every day for over 10 years. Damn sure not trying to get them...
Forum: Speakers Corner 09-14-2020, 07:45 PM
Replies: 6,696
Views: 99,164
Posted By CaptainDankness
I could have done without the dogs in school. I...

I could have done without the dogs in school. I was so nervous whenever I had weed in school, never got caught but damn near had a panic attack. Lol
Forum: Speakers Corner 09-14-2020, 07:40 PM
Replies: 6,696
Views: 99,164
Posted By CaptainDankness
Didn't you know? Positive enforcement is the best...

Didn't you know? Positive enforcement is the best way to stop a violent criminal.

They just need a hug and some milk and cookies. Violence is never the answer 2 wrongs don't make a right. LMAO
Forum: Speakers Corner 09-14-2020, 03:42 PM
Replies: 2,448
Views: 36,551
Posted By CaptainDankness
Not a corner, but I never said they couldn't walk...

Not a corner, but I never said they couldn't walk by, I don't even have posted signs cause I'm all for people roaming the woods and hunting. I'm just not for people walking on to my land to tell me...
Forum: Speakers Corner 09-14-2020, 03:21 PM
Replies: 2,448
Views: 36,551
Posted By CaptainDankness
Yeah, we don't have roads in the mountains, we...

Yeah, we don't have roads in the mountains, we walk 2 miles down a small goat trail to get home.... Are you high or just fucking stupid? LMAO
Forum: Speakers Corner 09-14-2020, 03:18 PM
Replies: 2,448
Views: 36,551
Posted By CaptainDankness
I'll buy and use whatever I damn well please, I...

I'll buy and use whatever I damn well please, I just won't get on my knees and worship your God or wear a mask. I will shoot guns, smoke weed and listen to whatever music I want on my land. You got a...
Forum: Speakers Corner 09-14-2020, 02:38 PM
Replies: 2,448
Views: 36,551
Posted By CaptainDankness
I live in the mountains, don't bring your city...

I live in the mountains, don't bring your city problems here. They recently bought land and built 2 houses half a mile down the road, I'm not going to change because city folk moved in.

Jesus...
Forum: Speakers Corner 09-14-2020, 02:24 PM
Replies: 2,448
Views: 36,551
Posted By CaptainDankness
I still have yet have anyone say anything to me...

I still have yet have anyone say anything to me about not wearing a mask. They are required just about everywhere but I just don't wear one and not a single person has said anything negative.

Of...
Forum: Speakers Corner 09-13-2020, 07:03 PM
Replies: 15
Views: 177
Posted By CaptainDankness
The Congo gets plenty of rain, they grow all...

The Congo gets plenty of rain, they grow all kinds of fruits and vegetables. Rwanda is actually doing pretty good these days, read something saying they're becoming the Singapore of Africa. They're...
Forum: Speakers Corner 09-13-2020, 05:28 PM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
I have seen owners of pretty wealthy companies...

I have seen owners of pretty wealthy companies that are Democrats my last boss hated Trump. Lol, I'm collecting unemployment now though it's going to be awesome again once I finally receive my Trump...
Forum: Speakers Corner 09-13-2020, 03:43 PM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
If video comes out and the murderer looks to be...

If video comes out and the murderer looks to be someone of color, it is only because the white supremacists have mastered the art of black face.

Really Tropic Thunder was pretty good black face,...
Forum: Speakers Corner 09-13-2020, 11:50 AM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
Yeah, it doesn't look all bad on paper, just when...

Yeah, it doesn't look all bad on paper, just when Communists take over there always seems to be a supreme leader. China is fucked up, Stalin also was pretty bad, off to the Gulags.

Sure Marx...
Forum: Speakers Corner 09-12-2020, 10:56 PM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
Yeah, I really don't like that one, makes me...

Yeah, I really don't like that one, makes me think he could be part of the Epstein shit. Of course Biden is definitely suspect too. More so makes me hate the 2 party system, would be great if the...
Forum: Speakers Corner 09-11-2020, 07:17 PM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
Wouldn't you think if white supremacists wanted...

Wouldn't you think if white supremacists wanted to start a civil war that they would have opened fire on the NFAC? Or at least lynch a few black people?

Of course you have those boogaloo boys...
Forum: Speakers Corner 09-08-2020, 08:57 PM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
Definitely some bullshit how much money we gave...

Definitely some bullshit how much money we gave to hospitals for Covid-19 just for people to get outrageous bills for being treated for Covid-19.
Forum: Speakers Corner 09-07-2020, 05:15 PM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
Here's an idea, they can get a fucking JOB!! I've...

Here's an idea, they can get a fucking JOB!! I've worked with black people making more money than me, giving them a better opportunity than my family. I know it's hard and nobody wants to do it, but...
Forum: Speakers Corner 09-07-2020, 04:09 PM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
Yeah, makes no sense, they'll riot for months...

Yeah, makes no sense, they'll riot for months from one dead black man by police, but 20 black people get murdered in one weekend in Chicago, not a single word.

I'm definitely down to stop the...
Forum: Speakers Corner 09-06-2020, 04:45 PM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
Slavery was already going on in America before...

Slavery was already going on in America before our Founding Father's were even born. Maybe we should blame the Red Coats. LMAO

The Founding Father's were great and all, but slavery was just all...
Forum: Speakers Corner 09-04-2020, 03:38 AM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
2 more innocent white men murdered by black men...

2 more innocent white men murdered by black men in the name of BLM.... I only got 5 minutes into it but he is pretty convincing when he calls BLM terrorists and he's black and probably gay.
...
Forum: Speakers Corner 09-03-2020, 03:29 AM
Replies: 6,696
Views: 99,164
Posted By CaptainDankness
Of course I would toss out a meme, you believe in...

Of course I would toss out a meme, you believe in a magic man in the sky. If you believe the Bible, the Earth is flat. A man also lived in a whales stomach.

How gullible do you think we are?...
Forum: Speakers Corner 09-03-2020, 02:06 AM
Replies: 1,881
Views: 27,008
Posted By CaptainDankness
Carthage was not exactly black people though.......

Carthage was not exactly black people though.... I bet they had black slaves, but they were not black. :blowbubbles:
Showing results 1 to 50 of 1000

All times are GMT +2. The time now is 10:04 PM.




This site is for educational and entertainment purposes only.
You must be of legal age to view ICmag and participate here.
All postings are the responsibility of their authors.
Powered by: vBulletin Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.