Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welcoming Kangativa to the forum ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bob Green
    replied
    Originally posted by Donald Mallard View Post

    thanks greeny , im real happy with it too man ,
    all is well , i hope the same can be said for you??

    btw im still growing the nu mex improved jalapeno chilies you sent ,
    those things are awesome man ,

    the pequins were a lot hotter than i expected ,
    i put a few in my pocket and forgot about them ,
    till later on i wondered why my dick was getting warm ,
    then suddenly it was on fire ,,
    the pequins had squashed in my pocket and the juice had spread ,
    so yea they were a fair bit hotter than expected ... lol ...
    Hahaha, yeah those pequins are pretty hot but have good flavor when diluted enough.

    I was a land surveyor when I was younger. I had been picking the wild pequin bushes and had something similar happen after sneaking off to take a piss in the bushes. I can totally relate. They say those are the mother of all chili peppers. Everything evolved from those little things. Landrace chili.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    yea your logo is nice and good to hear of your preservations!

    Leave a comment:


  • Donald Mallard
    replied
    Originally posted by Bob Green View Post
    Love the new logo Wally!!! hope all is well with you
    thanks greeny , im real happy with it too man ,
    all is well , i hope the same can be said for you??

    btw im still growing the nu mex improved jalapeno chilies you sent ,
    those things are awesome man ,

    the pequins were a lot hotter than i expected ,
    i put a few in my pocket and forgot about them ,
    till later on i wondered why my dick was getting warm ,
    then suddenly it was on fire ,,
    the pequins had squashed in my pocket and the juice had spread ,
    so yea they were a fair bit hotter than expected ... lol ...

    Leave a comment:


  • Bob Green
    replied
    Love the new logo Wally!!! hope all is well with you

    Leave a comment:


  • Donald Mallard
    replied
    the art work came from a very helpful aussie friend ,
    fucking champion i must say ,
    thankfully some really good folk still wander around here and there ..

    Leave a comment:


  • Donald Mallard
    replied

    Leave a comment:


  • Donald Mallard
    replied
    Originally posted by Katanaking4165 View Post
    Awesome

    So by any chance do you still breed? And if so, where can I cop some gear?

    Do you still have any super laos x mango hz?

    Did you ever get a chance to enjoy any of kangas flower? If so, how was it?

    Did you try and thai stick or buddha back in the 70s or 80s if you smoked/were around then?

    Sorry for all the questions. As you could understand, theres not much information surrounding the aussie cannabis scene pre 2010s. I would love to know more about how the scene has changed in Australia over the years.
    hey man ,
    yes i have super laos x mango haze ,
    i made a bunch of c5 x mango haze hybrids recently ,
    some are being tested on the boards as we speak , as well as in several gardens where i live ,
    im pretty exited to see some results ...

    once tested they will become available ..



    the only bit of kangas seed came to me via bushweed ,
    our monsoons were quite heavy those years and as a result those more sativa types didnt get a chance to perform as well as they have been able to in later years sadly ...

    i was actually watching a video that showcased a bunch of kangas plants recently , he had some darn nice samples ,
    any sativa smoker would have been like a kid in a lolly shop come harvest time ...



    my first sessions were of thai stick aka buddha sticks ,
    from about 81 through to the last lot of golden buddha i enjoyed in 85 ,
    very memorable and feel lucky to have sampled such gems ,
    in fact thats what one of the guys we knew back then called it , the gem ,
    he used to offer us a money back guarantee with stuff like thai stick ,
    safe to say we never asked for our money back ,


    (bit of a secret , i used his example to fashion myself a business while growing pot in later life , his advice came in quite handy, he owned a few plant nurserys that didnt really make much money in reality , but with the addition of the pot he sold , they did quite well .. )



    i was only a youngster back then , but i remember the smell and potency of that stuff quite well ,
    i recall eating my dinner and feeling like i was watching it all from above ,
    darn best lamb roast ive ever eaten ,, lol ...



    i had something similar in thailand later on in life , but it didnt quite have the raw potency of the original ,
    still had me spiraling down a dark tunnel though , hahaha ,
    tolerance is a big deal when taking small breaks and being a big toker , specially when u try something you have never had or its been a darn long time .....

    Leave a comment:


  • Katanaking4165
    replied
    Awesome

    So by any chance do you still breed? And if so, where can I cop some gear?

    Do you still have any super laos x mango hz?

    Did you ever get a chance to enjoy any of kangas flower? If so, how was it?

    Did you try and thai stick or buddha back in the 70s or 80s if you smoked/were around then?

    Sorry for all the questions. As you could understand, theres not much information surrounding the aussie cannabis scene pre 2010s. I would love to know more about how the scene has changed in Australia over the years.

    Leave a comment:


  • Donald Mallard
    replied
    Originally posted by Katanaking4165 View Post
    Hey Donald are your still active on here? Id love to pick your brain on a few things but dont have the fifty posts required to pm here.

    Cheers
    yep im still here man ...

    Leave a comment:


  • Katanaking4165
    replied
    Originally posted by Donald Mallard View Post
    hey bio,
    well i know they are in good hands there ,
    your vegetables are a testament to your gardening prowess,
    they will love living at your place for sure ...
    Hey Donald are your still active on here? Id love to pick your brain on a few things but dont have the fifty posts required to pm here.

    Cheers

    Leave a comment:


  • donb5
    replied
    Originally posted by Dawn View Post
    Bummer, If you need anything hail me and I'll see what I can do.
    My thoughts are with you.
    thanks, Dawn old friend

    I continue to have to get up to various phases of court hearings in Mich, 300 miles from home, but things are slowly righting themselves and now the felony Cannabis charge for distr. is a misdemeanor. But a 3.75" blade that was in a glove box that wasn't mine neither was the car mine, etc., still am fighting to have that dismissed.

    Hope things are fine with you.

    Leave a comment:


  • Dawn
    replied
    Originally posted by donb5 View Post
    Serious? yes and no. The felony charges of distributing hash oil I'm told carry a max. 4 yrs prison. I had nothing in the car, or on me. But before I left Mich for Canada I was gifted a small shampoo sized bottle 1/3 full of a product similar to FX's Lion Balm (was using it for a really bad burn on my hand). The County has charged me as if all of the bottle's contents were pure hash oil, and maintains it is legal for them to do that.

    I'm confident I'll be fine. I'm just not going to allow these turd burritos to get me down. What doesn't kill only makes stronger.
    Bummer, If you need anything hail me and I'll see what I can do.
    My thoughts are with you.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Hey D,
    Yeah, I just don't have it in me to post up 50 quickies...so I'll just be patient...more of a jab at the policy...hope your summer is going well!

    Cheers!

    Leave a comment:


  • Dawn
    replied
    Originally posted by sensimilla13 View Post
    Hey Bob!
    Good to see you too man. Apparently I'm too much of a noob to be trusted to behave myself so I've been unable to respond to the visitor message you left. Hope all is well in your world!

    Does anyone know why this site is sooooo incredibly slooooow? It's very annoying to type with such a delay!

    Cheers,
    Sensi

    Hey Sensi, I think when you get over 50 posts it will become more convenient. I think

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Originally posted by Bob Green View Post
    Wishing you the best Don...

    Sensi13 great to see you around.
    Hey Bob!
    Good to see you too man. Apparently I'm too much of a noob to be trusted to behave myself so I've been unable to respond to the visitor message you left. Hope all is well in your world!

    Does anyone know why this site is sooooo incredibly slooooow? It's very annoying to type with such a delay!

    Cheers,
    Sensi

    Leave a comment:

Working...
X