What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Alegere Seminte pentru Romania

Forkus

New member
Salut,
As dori sa incep sa cultiv din primavara, insa trebuie sa ma decid ce sa cumpar, tin sa mentionez ca sunt incepator.
Pot cumpara doar una din cele 3 soiuri:

Northern Light
Amnesia Lemon
Blackberry Kush

Vreau sa fiu sigur ca o sa iasa in Romania, nu conteaza apa sau timpul (deci as alege ceva cu un timp scurt) .
Multumesc!
 

vasy2009sile

Lupul singuratic
Veteran
Prietene dacă stăteai si căutai un pic este un thread dedicat semințelor care termină la noi! În schimb la noi o sativa pură nu va termina niciodată! Cele care vor termina out in Romania sunt cele canabis sativa subspecia indica si cele mix ( hibrid) sau cele auto astea sunt toate variantele pe care le ai , dacă vrei o sativa 100% sau ceva majoritar sativa asta înseamnă să le crești indoor acolo le poți face condiții excelente pentru a se dezvolta armonios și normal cu o calitate ridicată! Mai multe nu îmi vine acum în minte să te îndrum dar dacă ai să folosești butonul search vei fi foarte încântat de informațiile pe care le vei găsi! Așa că succes! Si documentează-te mai întâi, ai de unde e gratis!
 

exploziv

pure dynamite
Administrator
Veteran
Pentru out nu suna bine nici una dintre acele variante. Si oricum, alea is doar niste nume. Putem cumpara de la producatori diferiti aceeasi treaba si sa fie altceva. Sau putem cumpara la distanta de cativa ani de la acelasi producator si sa fie altceva.