View Full Version : Hello!!noob la orizoooont
Maximilian
10-01-2009, 06:25 PM
salut tuturor!dupa cum scrie si in titlu sunt incepator...dar cu multe ore de informare..
mi`am facut cutia(o chestie din placaj cu schelet) de 70/70/170...(nu stiu de ce am facut`o asa inalta)
semintele mi le`am luat imediat ce`am hotarat ca vreau indoor
mai tre` sa`mi cumpar luminile si coolerele, d`asta apelez la ajutorul vostru(foarte tare site`ul asta...nu credeam ca o sa gasesc asa ceva in romana)
credeti ca becu` asta ar fi ok?
http://ebecuri.ro/product.html?c=26912&p=102345
sau asta?
http://ebecuri.ro/product.html?c=26912&p=102343
plus ca, chiar n`am nici cea mai vaga idee ce fel de balast sau igniter sa achizitionez...(poate imi aratati un link cu ceva care se potriveste)
in privinta ventilatiei...as vrea sa pun un cooler maricel pe evacuare, pt aerul care intra sa dau o gaura in placaj, si inca un cooler care sa miste aerul in cutie.....o fii bine...n`o fii bine..??:joint:
dubite
10-01-2009, 07:09 PM
HPS-ul e foarte bun. Ai putea sa iei un SON T Agro de 400 daca ai bani. Ai startere si ignitere pe site dar nu stiu care e pentru care. Poate e vreun electrician prin zona?
Ai nevoie de un intake - intrare a aerului pe langa cele 2 deja mentionate.
Spor la treaba!
sznake
10-01-2009, 08:55 PM
..as vrea sa pun un cooler maricel pe evacuare, pt aerul care intra sa dau o gaura in placaj, si inca un cooler care sa miste aerul in cutie.....o fii bine...n`o fii bine..??:joint:Salut si bine ai venit!
Da, in privinta ventilatiei te-ai gandit foarte bine, e bine asa. Doar ca la HPS e si mai bine daca poti sa inchizi (sa compartimentezi, sa separi..) becul in sticla si sa evacuezi caldura din jurul becului. In felul asta o sa poti tine plantele mult mai aproape de bec si rezultatele vor fi mai bune.